Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Christian_V
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by Christian_V »

flashing1 wrote:
flashing1 wrote:
Bart Geerts wrote:Iemand een idee hoe het er nu bijligt? Was van plan om op Terhagen nog eens wat techniek te gaan oefenen.
Da zal ik deze donderdag is zeggen hoe het was :-)
Alles ligt er goed bij,, soms een plas water maar nooit overdreven slechte modderstroken
Vrijdagmiddag en zondagochtend gaan rijden. Het is zelfs beter (persoonlijk) dat het een beetje nat is. Goeie grip.
Hier en daar zijn er aanpassingen heb ik gezien om idd kleiplassen te omzeilen :) Het wordt altijd maar beter en beter! ook populairder heb ik
de indruk.

Wel jammer als er een (prive)event wordt georganiseerd in de schorre dat er geen rekening wordt gehouden met de
bereikbaarheid van het parcours. Tis soms echt geen moeite.
Christian_V
Mountainbiker

Post by Christian_V »

flashing1 wrote:
sam2300 wrote:Vanmiddag geweest, weeral goed geamuseerd. In Terhagen lijken er mij weer enkele pijltjes te zijn verdwenen. In de Schorre inderdaad wel wat erosieschade veroorzaakt door een combinatie van remsporen en overvloedige regenval, doch niks onoverkomelijks. Ben wel enorm veel medebikers tegengekomen, volgens mij wordt dit de meest bereden Bloso route in Vlaanderen.

Hopelijk lijdt het parcours daar niet te erg onder...
Puur uit interesse, maakt Bloso budget vrij voor het onderhoud van het traject of gaan ze gewoon met Flashing zijn pluimen lopen?
Een goede vraag Sam , je kan altijd melden via hun website als er iets niet in orde is , ik kan zelf niet alles in het oog houden . Normaal afgesproken onderhoudt de groendienst de route vd schorre ,
Terhagen is nog niet officieel maar het kan nog veranderen . Ik zal de volgende maal is proberen wat extra bordjes bij te hangen ... :-?
Tijdje geleden lag er een omgevallen boom over het parcours aan de visputten Dirkputstraat. Via facebook de schorre aangesproken en da was vrij snel opgelost. Dus als ge iets zie van beschadiging of verwildering zou ik da melden.
Bart Geerts
Mountainbiker

Post by Bart Geerts »

Iemand een idee hoe het er nu bijligt? Wou eventueel vrijdag of zaterdag eens paar toerkes gaan rijden.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Begint bij mij ook te kriebelen voor eerste passage van het jaar om na het werk vanuit Mechelen toertje te doen.
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Zou ook graag zaterdagmorgend eens gaan toeren... Ik heb geen idee van de neerslaghoeveelheden aldaar.
Jonas1984
Mountainbiker

Post by Jonas1984 »

Ik ga zaterdagochtend ook eens rijden. Zal iets laten weten..

Het is nu bijna een hele week droog geweest dus ik hoop dat het wat meevalt;-)
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Maandag of dinsdag heeft een deel van Rumst/Boom/Schelle onderwater gestaan door de regen weet wel niet waar juist
Jonas1984
Mountainbiker

Post by Jonas1984 »

Jonas1984 wrote:Ik ga zaterdagochtend ook eens rijden. Zal iets laten weten..

Het is nu bijna een hele week droog geweest dus ik hoop dat het wat meevalt;-)
Het viel qua modder nog best mee. Hier en daar nog wat plekken maar goed te doen...
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Is het te doen met de opbouw TML in de schorre of is er een deel afgesloten
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Ja dat is ook weer binnenkort :(
Normaal kan je er tot een bepaalde tijd wel nog door, maar weet niet meer hoelang juist.
Andere vraag, hoe is de toestand daar met alle regenbuien van de voorbije weken?
Post Reply