Damn, filmke niet beschikbaarStanny wrote:Gisteren middag het parcours tussen Houwaart en Nieuwrode verkend. Het parcours is hier al een paar jaar niet veranderd. Ik ben niet van de organisatie dus het parcours kan afwijken.
En ja er is water, vooral water nu. Het heeft hier de afgelopen week elke dag geregend, ook vannacht nog Maar toch ligt het er beter bij dan verwacht en ik verwachtte een pak modder. Er zijn wel een paar stevige modderstroken maar daartussen ligt het “goed”, ttz berijdbaar, niet te zompig. Als het nu nog droog blijft …
Hierbij een filmpje van de beste, leukste stukken inclusief een omschrijving van de toestand en situering op de track. Zo kan je zelf oordelen over de toestand of welk schoeisel. Ik reed met Schwalbe Rocket Ron op 1,3 tubeless (ben wel vedergewicht) om op de vettige stukken toch zoveel mogelijk grip te hebben en om daarbuiten toch wat snelheid te kunnen maken en behouden. Voor mij is dit het ideale schoeisel voor zondag.
Enfin het is wat dat het is. Tot morgen!
" onclick="window.open(this.href);return false;
zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Post by pompierke 349 »
Spijtig idem hiererwin.91 wrote:Damn, filmke niet beschikbaarStanny wrote:Gisteren middag het parcours tussen Houwaart en Nieuwrode verkend. Het parcours is hier al een paar jaar niet veranderd. Ik ben niet van de organisatie dus het parcours kan afwijken.
En ja er is water, vooral water nu. Het heeft hier de afgelopen week elke dag geregend, ook vannacht nog Maar toch ligt het er beter bij dan verwacht en ik verwachtte een pak modder. Er zijn wel een paar stevige modderstroken maar daartussen ligt het “goed”, ttz berijdbaar, niet te zompig. Als het nu nog droog blijft …
Hierbij een filmpje van de beste, leukste stukken inclusief een omschrijving van de toestand en situering op de track. Zo kan je zelf oordelen over de toestand of welk schoeisel. Ik reed met Schwalbe Rocket Ron op 1,3 tubeless (ben wel vedergewicht) om op de vettige stukken toch zoveel mogelijk grip te hebben en om daarbuiten toch wat snelheid te kunnen maken en behouden. Voor mij is dit het ideale schoeisel voor zondag.
Enfin het is wat dat het is. Tot morgen!
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Stanny
- Mountainbiker
Nieuwe link voor filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Youtube pruttelt over de audio, copyrights....
Youtube pruttelt over de audio, copyrights....
-
Polleke1969
- Mountainbiker
Post by Polleke1969 »
Wegens blessure heb ik een Marathon inschrijving voor de 80 ter beschikking, 11 euro. Vroeg starten
Misschien kan ik er iemand blij mee maken die wellicht te laat was met inschrijven
Misschien kan ik er iemand blij mee maken die wellicht te laat was met inschrijven
Ondanks wat sommigen u proberen wijsmaken ; het zal baggeren worden want het ligt nu al mega-vettig overal. Als er nu deze nacht nog een bak regen bijvalt ...
De vroegste vogels zullen misschien nog een "redelijk berijdbaar" parkoers vinden, maar als er al honderd(en) voor U doorgedabt zijn ... het zal voor de krachtpatsers zijn.
Zelfs op de wegen is het hier op veel plaatsen al ne modderboel.
Ben benieuwd.
Zelfs op de wegen is het hier op veel plaatsen al ne modderboel.
Ben benieuwd.
Gisteren ben ik in Heusden-Zolder gaan fietsen in de bossen. Daar viel het goed mee. Maar natuurlijk, ik was maar alleen, er zijn geen honderden wielen gepasseerd daar. Waarschijnlijk zal dat inderdaad ook wel een grote rol gaan spelen.
In ieder geval, we zullen het morgenvroeg wel zien.
In ieder geval, we zullen het morgenvroeg wel zien.
- IntoXic
- Mountainbiker
Resultaten 80km te volgen via
http://mtbteamlangdorp.be/hc2013/uitsla ... 0_All.html
Resultaten 50km te volgen via
Resultaten 50km te volgen via
- DonManolo
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp Carbon, Specialized Stumpjumper Comp Carbon
Leuke tocht, modder viel over het algemeen nog mee met enkele uitzonderingen die echt wel de moeite waren. Enige minpunt is de afspuitstand die ondermaats was. 3 slangen met weinig druk zorgde al snel voor lange wachttijden.
De spaghetti en warme douche achteraf maakte veel goed
De spaghetti en warme douche achteraf maakte veel goed
-
junior72
- Mountainbiker
Mijn 1ste tocht na mijn rugoperatie van 9 november.
Gekozen voor de 50km en het was af.
Tja die modder nemen we erbij en de 2 waterpassages waren super.
Daar had de fotograaf moeten zitten
Tot volgend jaar
Gekozen voor de 50km en het was af.
Tja die modder nemen we erbij en de 2 waterpassages waren super.
Daar had de fotograaf moeten zitten
Tot volgend jaar