zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Re: zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
Post by pompierke 349 »
De juiste banden er op en gaan met die banaan.
- cube-rider
- Mountainbiker
Post by cube-rider »
Wat zijn volgens u de beste banden, wat leg jij erop?pompierke 349 wrote:De juiste banden er op en gaan met die banaan.
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Post by pompierke 349 »
Ik zal hier zeker niet gaaan verklaren dat dit de beste banden zijn, maar ik zal starten met de Fast Track Control met deze banden zal ik voldoende hebben.cube-rider wrote:Wat zijn volgens u de beste banden, wat leg jij erop?pompierke 349 wrote:De juiste banden er op en gaan met die banaan.
Grtz
-
stefbikefuji
- Mountainbiker
Zal wss weer zo een ritje zijn :pbonsai wrote:Heb een paar jaar terug (2008) die echt uitgeregende versie gereden. was lastig, ploeteren, baggeren... maar
toch helemaal uitgereden. Heel content dat ik hem uitgereden heb. Deze keer zal het niet zo erg zijn dan die rit die mij nog heel goed in het geheugen ligt.
-
Stanny
- Mountainbiker
Gisteren middag het parcours tussen Houwaart en Nieuwrode verkend. Het parcours is hier al een paar jaar niet veranderd. Ik ben niet van de organisatie dus het parcours kan afwijken.
En ja er is water, vooral water nu. Het heeft hier de afgelopen week elke dag geregend, ook vannacht nog Maar toch ligt het er beter bij dan verwacht en ik verwachtte een pak modder. Er zijn wel een paar stevige modderstroken maar daartussen ligt het “goed”, ttz berijdbaar, niet te zompig. Als het nu nog droog blijft …
Hierbij een filmpje van de beste, leukste stukken inclusief een omschrijving van de toestand en situering op de track. Zo kan je zelf oordelen over de toestand of welk schoeisel. Ik reed met Schwalbe Rocket Ron op 1,3 tubeless (ben wel vedergewicht) om op de vettige stukken toch zoveel mogelijk grip te hebben en om daarbuiten toch wat snelheid te kunnen maken en behouden. Voor mij is dit het ideale schoeisel voor zondag.
Enfin het is wat dat het is. Tot morgen!
" onclick="window.open(this.href);return false;
En ja er is water, vooral water nu. Het heeft hier de afgelopen week elke dag geregend, ook vannacht nog Maar toch ligt het er beter bij dan verwacht en ik verwachtte een pak modder. Er zijn wel een paar stevige modderstroken maar daartussen ligt het “goed”, ttz berijdbaar, niet te zompig. Als het nu nog droog blijft …
Hierbij een filmpje van de beste, leukste stukken inclusief een omschrijving van de toestand en situering op de track. Zo kan je zelf oordelen over de toestand of welk schoeisel. Ik reed met Schwalbe Rocket Ron op 1,3 tubeless (ben wel vedergewicht) om op de vettige stukken toch zoveel mogelijk grip te hebben en om daarbuiten toch wat snelheid te kunnen maken en behouden. Voor mij is dit het ideale schoeisel voor zondag.
Super filmpje. Krijgen goed beeld van het parcour. Paar bagger stukken idd. Hopelijk blijft het nu nog een beetje droog, maar buienradar voorspelt om 18u weer hevige onweersbuien in de streekStanny wrote:Gisteren middag het parcours tussen Houwaart en Nieuwrode verkend. Het parcours is hier al een paar jaar niet veranderd. Ik ben niet van de organisatie dus het parcours kan afwijken.
-
junior72
- Mountainbiker
MTB Bike Brothers komen met 8 man rijden morgen.
Voor mij mijn eerste tocht na een maand of 9 inactiviteit op TT'en door mijn 2de hernia-operatie .
Als het te zwaar erbij ligt dan rij ik over de weg terug naar de kantine
.
Ik vermoed dat de 50km het volledige 1ste stuk tot aan de 1ste bevoorrading van de 80km doet en dat is een redelijk droog stuk normaal .
Voor mij mijn eerste tocht na een maand of 9 inactiviteit op TT'en door mijn 2de hernia-operatie .
Als het te zwaar erbij ligt dan rij ik over de weg terug naar de kantine
Ik vermoed dat de 50km het volledige 1ste stuk tot aan de 1ste bevoorrading van de 80km doet en dat is een redelijk droog stuk normaal .