MTB-parcours (bellegem, rollegem, zwevegem, kooigem,kortrijk
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
kheb weer goed nieuws gehad van tweekend,het virus kan 12 weken in mn vel zitten.mn handen beginnen te jeuken om da stuur weer vast te houden(en die glazen leffe)en mn voeten om weer die trappers in gang te duwen.kblijf zeker jullie tt-verslagen en commentaren volgen!!tot hoors bike-vrienden!!
-
Looney-biker
- Mountainbiker
mtb-parkoers
Post by Looney-biker »
voor mij mag dit er zeker komen !!!! Ben menenaar en zou gerust gebruik maken van dit parkoers !!! wees daar maar zeker van
groensels
groensels
Amai,er zijn hier dus toch nen boel zuidwestvlamingen aktief op het forum.
kzie da wel zitten om ne ke samen te mtbiken me wa gasten uit de streek.
Ik ben van Heule,woon in Kuurne en werk in kortrijk maar ken jammer genoeg weinig paadjes rond Kortrijk.
Nu en dan eens een trainingske op het vast parcours van Lendelede zoals Ziggy al zei maar daar blijft het bij.
We zien wel.
Groet
kzie da wel zitten om ne ke samen te mtbiken me wa gasten uit de streek.
Ik ben van Heule,woon in Kuurne en werk in kortrijk maar ken jammer genoeg weinig paadjes rond Kortrijk.
Nu en dan eens een trainingske op het vast parcours van Lendelede zoals Ziggy al zei maar daar blijft het bij.
We zien wel.
Groet
- casper
- Mountainbiker
Ik ben van Moen, passeer in Kuurne en werk in Heule !bekka wrote: Ik ben van Heule,woon in Kuurne en werk in kortrijk maar ken jammer genoeg weinig paadjes rond Kortrijk.
Groet
Zeg boys, moesten we nu ne keer afspreken op den TT in Zwevegem op 20/01/05, dan doen we direkt een groot stuk van de streek aan ook !!!
Geen goed idee????
groeten,
Casper
- casper
- Mountainbiker
oops, idd is wel degelijk 20/02/05 he, sorrybekka wrote:20/01 tt Zwevegem???Typfoutje Casper :D
Waar werkt ge in Heule als ik zo nieuwschierig mag zijn?
groet
voor de rest : http://www.hoorens.be
groeten,
Casper
- mudbuster
- Mountainbiker
we moeten inderdaad eens afspreken (zondag ochtend want zaterdag = werkdag)
ik woon in Kortrijk en werk in Roeselare
Ik ken behoorlijk wat en we moeten ook eens afspreken om eens iets in elkaar te knutselen.
Deze week hoop ik iemand van het stad Kortrijk bestuur aan de lijn te krijgen voor meer info rond bloso-parcours Kortrijk
even een pm-ke en we kunnen telefoonnummers uitwisselen om eens af te spreken
virusvrijmanneke groet u
ik woon in Kortrijk en werk in Roeselare
Ik ken behoorlijk wat en we moeten ook eens afspreken om eens iets in elkaar te knutselen.
Deze week hoop ik iemand van het stad Kortrijk bestuur aan de lijn te krijgen voor meer info rond bloso-parcours Kortrijk
even een pm-ke en we kunnen telefoonnummers uitwisselen om eens af te spreken
virusvrijmanneke groet u
Moesten we in plaats van er berichten over te posten, het keer doen. Datum afspreken (Mudbuster : ook voor mij liefst zondagvoormiddag) en samen toer doen.
Liefst niet in weekend van 26 en 27/2, zit dan met vrouw en kindjes aan het zeetje in Oostduinkerke. En Casper zal dan mss nog zware benen (en hoofd
) hebben van de zaterdag in Knokke ... :D
Vuur maar voorstellen af. We kunnen dan kijken om de voor iedereen best passende datum uit te halen.
Liefst niet in weekend van 26 en 27/2, zit dan met vrouw en kindjes aan het zeetje in Oostduinkerke. En Casper zal dan mss nog zware benen (en hoofd
Vuur maar voorstellen af. We kunnen dan kijken om de voor iedereen best passende datum uit te halen.