zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Re: zo 05/06/2016 - 16e Hagelandse Chrono - Langdorp
Post by Mister No Chaïn »
De rest van de week geven ze zo goed als droog, op vijf dagen kan er veel veranderenDarco1980 wrote:Met de 60l die er al uitgevallen is zal het wss stoempen zijn :p
Ik ben gisteren gaan fietsen op de baan en ben met natte voeten thuisgekomenpoepie wrote:hallo mannen wordt het nu stoempen of valt het nog mee?
Dus zie ik ook graag een reactie van mensen uit de buurt ivm. de regen van afgelopen dagen....
- Svennemans
- Mountainbiker
Post by Svennemans »
1ste 20 km zijn traditioneel in de Langdorpse bossen (Bosberg), ben daar gisteren nog langsgefietst (op de weg weliswaar) en dat zag er redelijk OK uit na alle regenval van de afgelopen dagen.TaurineR wrote:Ik ben gisteren gaan fietsen op de baan en ben met natte voeten thuisgekomenpoepie wrote:hallo mannen wordt het nu stoempen of valt het nog mee?
![]()
.
Dus zie ik ook graag een reactie van mensen uit de buurt ivm. de regen van afgelopen dagen....
Daarna is het normaal richting Rillaar --> Houwaart (inclusief stukje Tienbunder) --> Nieuwrode ... daar zullen sommige stukken toch wel zwaarder bijliggen.
Laatste deel is normaal Gelrode om zo terug via Aarschot (leibos) terug langs de Demer richting Langdorp te rijden; ook die stukken kunnen in principe wat regen verdragen.
Mijn voorspelling is dat vooral het middenste deel er zwaarder zal bijliggen; maar dat zal ook wat afhangen van de regen die er de komende dagen nog valt
Daarnaast hangt het ook wat af van welke afstand je kiest ... 50km vermijdt Houwaart & Nieuwrode dacht ik.
Heb een paar jaar terug (2008) die echt uitgeregende versie gereden. was lastig, ploeteren, baggeren... maar
toch helemaal uitgereden. Heel content dat ik hem uitgereden heb. Deze keer zal het niet zo erg zijn dan die rit die mij nog heel goed in het geheugen ligt.
toch helemaal uitgereden. Heel content dat ik hem uitgereden heb. Deze keer zal het niet zo erg zijn dan die rit die mij nog heel goed in het geheugen ligt.