21.05.2016 - Schorisse (Maarkedal) - 9de HerderMarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moorken
Mountainbiker

Re: 21.05.2016 - Schorisse (Maarkedal) - 9de HerderMarathon

Post by moorken »

Perfect mountainbike weertje vandaag in tegenstelling tot de herder vorig jaar als ik mij nog goed kan herinneren.
Voor het eerst uitgepakt voor de 80km, en ook op deze langere afstand toch nog redelijk wat MTB Colegas tegengekomen, daar waar je soms op andere ritten vanaf afslag 60km nog amper mensen tegenkomt.
organisatie was alweer super top, geen enkel puntje van kritiek, hopelijk volgend jaar op zijn minst even goed.

Ondertussen heb ik overigens ook mijn traditionele video montage reeds klaar, de herdermarathon samengestoempt in een goeie 5 minuutjes: :bounce: Herdermarathon 2016 video review
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

Merci moorken voor de toffe beelden, altijd plezant zo'n beelden. =D>
Bedankt aan herder Kristof voor de bonbonnekes lucht, heb ze gelukkig ni nodig gehad.
Veruit beste MTB rit qua bepijling, bevoorrading en organisatie, chapeau om dit jaar na jaar zo scherp te behouden.
Voldaan terug gekeerd met 120.5km op de teller (o)
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Drinoow wrote:
vani wrote:En weet iemand hoe dat rotding na de laatste bevoorrading noemt met die uitgekieperde bak kasseiachtige stenen ? :lol:

Ijskelder meen ik!
Ik zag nog net klaar genoeg uit mijn ogen om het bordje te lezen ... je meent het juist ;-)
slebbe
Mountainbiker

Post by slebbe »

Hi herders, terug van dat goeie. Vorige week de pre-editie geproefd in Opbrakel en vandaag jullie versie genoten. Toffe rit, toffe organisatie en toffe helpers onderweg. Gekozen voor de 60+ en er geen spijt van gehad. Ik heb er 8 van de 9 'gebold' en hoop er nog vele bij te mogen doen. Jullie organisatie is TOP en met deze wil ik iedereen die daartoe zn steentje bijdroeg sportievelijk bedanken. 't Heeft wat déjà-vue maar voor mijn MTB-hart mogen ze elke week jaar na jaar ergens zo een tocht inrichten. Dat moet een gigantische opdracht zijn om dit elk jaar voor mekaar te boksen.
Ervan genoten met volle teugen, en niet op zn minst van het derdejaaropeenrij hespensandwichke op ravita2. Om dan nog te zwijgen over de extreem mooie extra-lus met het uitdagend 30%-stukje.
Niets dan lof. Verder doen zo. THX.
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
the one and lonely
Mountainbiker

Post by the one and lonely »

ook bij mij een grote smile op het gezicht na de 60 km met optielus. Een ideaal toertje om de fatty te testen. Het deed deugd een heleboel al dan niet volgeveerde 29'ers het nakijken te geven op de pittige klimmetjes. Voor eens en voor altijd is bewezen dat fatbikes NIET zwaarder bollen dan anders MTB's :-({|=
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

super organisatie herders. ik heb er van genoten :-({|=
vani
Mountainbiker

Post by vani »

liebherr 914 wrote:
vani wrote:
liebherr 914 wrote:Bedankt Herders ik heb er van genoten,ondanks dat ik na 15km in een afdaling tegen de vlakte ging,en t'was hard :-) toch nog de 120km kunnen uitrijden,moe en voldaan en na een bezoekje in spoed mij in de zetel genesteld :-D grts.en tot de volgende

Was jij dat met gescheurde mouw die aan 2de bevoorrading met de waterslang bloed aan het afspoelen was?
Neen dat was ik nie,maar t'zullen er wel meer gevallen zijn,maar gelukkig niets gebroken aleen 2 draadjes in mijn heup.

Alvast veel beterschap
Biker123
Mountainbiker

Post by Biker123 »

Toporganisatie, zoals altijd!
De 120 km + optielus gedaan, plezier gegarandeerd van begin tot einde.

Wij hadden wel minder kilometers (optielus inclusief hadden we er 124) dan aangegeven, zijn er stukken uitgenomen misschien?
Ik ken ook niet alle namen van de beklimmingen, maar het boske van den dokteur zat er toch niet in? Lag het te slecht of hebben jullie geen toestemming meer of heb ik het gewoob gemist?
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

moorken wrote:Perfect mountainbike weertje vandaag in tegenstelling tot de herder vorig jaar als ik mij nog goed kan herinneren.
Voor het eerst uitgepakt voor de 80km, en ook op deze langere afstand toch nog redelijk wat MTB Colegas tegengekomen, daar waar je soms op andere ritten vanaf afslag 60km nog amper mensen tegenkomt.
organisatie was alweer super top, geen enkel puntje van kritiek, hopelijk volgend jaar op zijn minst even goed.

Ondertussen heb ik overigens ook mijn traditionele video montage reeds klaar, de herdermarathon samengestoempt in een goeie 5 minuutjes: :bounce: Herdermarathon 2016 video review
Mooie beelden Moorken. Ik leefde gans mee. Er zaten spannende momenten tussen :-D
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

vani wrote:En weet iemand hoe dat rotding na de laatste bevoorrading noemt met die uitgekieperde bak kasseiachtige stenen ? :lol:
Yups, de ijskelder is een ****** stoute meneer :-) Vorige week tijdens de Brakelse lentetocht nog vlotjes boven geraakt, maar nu ging het voor geen meter, de lichte regen van de dag ervoor + 1000den rijders die reeds hun slib achtergelaten hebben op de kasseien... respect voor diegenen die vlotjes naar boven geraakt zijn.
Post Reply