15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wattie
Mountainbiker

Re: 15.05.2016 - Hasnon (Fra) - 6e Raid des Fléchettes

Post by wattie »

moonrider wrote:Tocht was in orde , ideaal weerke ook .
Heeft er toevallig nog iemand last van uitslag op zijn onderbenen ? De mijne staan vol met plekken en jeuken dat ze kunnen , wss een bepaald kruid of plant ? Is maar s'avonds begonnen , raar ...

Tot de volgende

Moonie
Ik ben zondag naar Virginal geweest en heb er ook van. Grasvlooien zeker :evil: ?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Foto's online. Hier bv Moonie.
Image

alle fotos
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... NCdlVsUEdB" onclick="window.open(this.href);return false;
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Single Tracker wrote:Hier en daar hebben we wel eens off-piste gegaan, zoals bijvoorbeeld op die megasteile terril recht naar beneden. (samen met een olijk duo van de Grysperres)
Raar mannen wi die Grysperres , best om inentingske gaan bij meneer doktoor :lol: :lol:
Neenee serieus, aangename kennismaking..dan heb ik u ook op beeld https://youtu.be/0BtQV0QVnkY

U was dan de man die plots de knuppel in het hoenderhok wierp? :wink: :wink:
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

KUBA wrote:
Single Tracker wrote:Hier en daar hebben we wel eens off-piste gegaan, zoals bijvoorbeeld op die megasteile terril recht naar beneden. (samen met een olijk duo van de Grysperres)
Raar mannen wi die Grysperres , best om inentingske gaan bij meneer doktoor :lol: :lol:
Neenee serieus, aangename kennismaking..dan heb ik u ook op beeld https://youtu.be/0BtQV0QVnkY

U was dan de man die plots de knuppel in het hoenderhok wierp? :wink: :wink:
Ik kom even in beeld boven op die steile terril die jij niet uitdagend genoeg vond om af te rijden :lol:.
Het was mijn kompaan die er plots een snokje aan gaf, maar jou demarrage was nog een stuk indrukwekkender! Nog een geluk dat de bevoorrading daar net was, of we zagen je niet meer terug 8).

Aangename kennismaking! :wink:
Zaterdag kom ik voor het eerst eens jou tracks uittesten in Rollegem.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

forumbikers in aktie

" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply