Heb je ergens je GPS track van Zondag online staan?Reflex wrote:Dat de pijlen op het punt van Zondag effectief in orde waren kun je toch niet zeggen als daar meer dan de helft van de renners verkeerd zit. Er hing 1 pijl flauw naar rechts en dat pad was afgekruisd, het pad waar wij op zaten ging ook een beetje met een bochtje dus ging iedereen door. Het werkelijke pad was 90 graden af en was eigenlijk geen echt pad. De snelheid waarmee je daar afkomt vraagt toch meerdere pijlen en dan zeker niet flauw naar rechts maar gewoon echt naar rechts. Toch kan dit gebeuren en is dat zeker geen aanval richting "Stubbe" of iemand anders. Na 3 edities achter elkaar te hebben meegemaakt is dit de eerste keer dat het een beetje verwarrend was. Tijdens de hele BeMC ben ik altijd verbaasd over de hoeveelheid pijlen die er hangen en hoe duidelijk het allemaal is.
Van dag 1 weet ik het niet. Maar die route is ondertussen al in mijn geheugen gegraveerd dus kan ik zonder pijltjes rijden
Gewoon om exact te weten waar het is misgelopen, dan houden we daar extra rekening mee volgend jaar. (Dat stuk van het parcours heb ik vant weekend nie gereden, dus kan het me nie direct inbeelden waar het exact is)