Maat is volgens mij 18,5 (of 19,5 nu twijfel ik) Ik ben zelf 1m82 en mijn binnenbeenlengte is 81cm.
En het onderhoud was idd wel wat, maar ik was niet van plan om dit jaar al te verkopen.
ff uit het hoofd
Nieuwe SLX cassette + Jagwire Pro Mtb kabels was 72€
XT voorblad was 53€
Onderhoud van de vork bij Sabca was 100€+verzenden (denk ik)
Remblokken 28€
Nieuwe banden ook 76€ (NoNI voor, en RoRO achter)
KMC Ketting 17€
Fiets is dus technisch 100%, optisch is er wel een hier en daar wat lakschade, logisch want hij heeft echt off-road gereden, maar geen blutsen, deuken of barsten ergens.
Er passen makkelijk 650b wielen in mocht je dat interessant vinden.
Het mindere nieuws is dat ik tot 3 juni nog op vakantie ben.
Het (mss) goede nieuws is dat ik elke woensdag vanuit Antwerpen naar Luik en terug rijd en dus Hasselt passeer als je hem (vrijblijvend) zou willen bekijken of zien.
groeten
Vedet
info nodig aub
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- stegosteph
- Mountainbiker
Re: info nodig aub
Post by stegosteph »
Dat is prima eigenlijk, aangezien ik het nu zelf nog redelijk druk heb en er niet super veel haast bij zit aan mijn kant. Er valt vast wel iets te regelen voor een Woensdag daarna. Rond hoe laat passeer je Hasselt? Als het 's avonds na 7 is, geen probleem, anders moet ik eventjes afwachten hoe mijn planner er uit ziet, heb iedere week wisselende uren op het werk.vedet wrote: Het mindere nieuws is dat ik tot 3 juni nog op vakantie ben.
Het (mss) goede nieuws is dat ik elke woensdag vanuit Antwerpen naar Luik en terug rijd en dus Hasselt passeer als je hem (vrijblijvend) zou willen bekijken of zien.
groeten
Vedet
- vedet
- Mountainbiker
Re: info nodig aub
ik geef elke week training van 8h30 tot ongeveer 15h00, en meestal rij ik rond 15h30 zo terug richting huis....dat zal dan rond 16h zijn dat ik Hasselt passeer.