we zijn alweer bijna een jaartje verder en ik ben nog altijd rustig aan't uitkijken naar een nieuwe MTB. Ik ben beginner, en na hier wat rond te snuffelen op het forum (en rekening houdend met m'n budget) ben ik tot het besluit gekomen dat ik best een tweedehands fiets kan aanschaffen. M'n budget ligt rond de 600 à 700eur, maar aangezien ik zelf nog echt weinig weet over technische kenmerken enzo kom ik hier eventjes polshoogte nemen
Een kennis verkoopt zijn MTB, hij heeft nog geen vaste prijs genoemd, en ik heb ook geen idee hoeveel de fiets waard zou kunnen zijn (hij heeft vaak straffe verhalen dus ik weet niet wat ik moet geloven) en of het iets is voor een beginner. Hieronder wat foto's.

Het enige waar ik zelf weet dat ik op moet letten is of de framemaat klopt voor mij... XD En dat de meeste mensen precies wel tevreden zijn van het merk Merida. Maar daar houdt mijn kennis dan ook op... Het lijkt me ook raar dat de fiets niet werkt met een schijfrem? Maar wie ben ik. Ik vraag het eventjes aan de kenners
:) Alvast bedankt!