15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Z29
- Mountainbiker
Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic
Is er ook een 65 km? Ik zie op je aankondiging enkel 45 of 70 maar dan in het hoofding staat er 65 en 75.
65 zou ideaal zijn om terug te beginnen na een inactiviteit van een 3tal weken daar waar 75 net iets teveel zou zijn vrees ik.
65 zou ideaal zijn om terug te beginnen na een inactiviteit van een 3tal weken daar waar 75 net iets teveel zou zijn vrees ik.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
Veel volk ???????????? Dat weten wij zelf niet, we doen ons best voor iedereen en de lange afstanden kunnen al een uur eerder vertrekken voor de korte afstanden. Die zal je dan ook niet veel zien.dennisVO wrote:wordt er veel volk verwacht?
aangezien er veel afstanden zijn, zal er dan meer volk afkomen en is het dan (te) druk op parcours?
of valt dat goed te doen, zijn de splitsingen er snel?
en wat zijn de hms op de 45km?
kijk er naar uit.
hopelijk dat de regenval van deze week niet te veel doorweegt op het parcours.
In het eerste 5km trachten we iedereen zo ver mogelijk uit elkaar te trekken door niet rechtstreeks naar single tracks te gaan. Dan is de groep bikers meer uiteen getrokken en kan iedereen fietsen. We houden zelf niet van stilstaan en daarom een extraatje om dit trachten te vermijden. Wil dat zeggen dat ge is nergens niet wat meer volk ziet , neen, niet iedereen rijd even snel en geniet op andere wijze van dergelijke organisatie. We trachten dus iedereen te plezieren.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
dat is mogelijk denk ik maar ik weet niet of ge ergens op een bevoorrading gaat terecht kunnen,spaghetti_2 wrote:Is er een parcours beschikbaar? Dan kan ik zien of ik vanuit Leuven ergens efficiënt zou kunnen inpikken en zodoende de auto thuis kan laten.
de mensen op die posten hebben allen de opdracht om controle te doen op de polsbandjes.
Voor ons is dat zeer moeilijk om een onderscheid dan te maken tussen mensen die zoals u wel correct willen zijn en ergens inpikken en dan naar de inschrijvingen fietsen over parkoers en mensen die dat niet doen. Beide beschikken niet over een polsband. Ik hoop dat ge dat begrijpt.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
tot in rillaar richting tienbunderbos maar juist ervoor ergens ne doorsteek naar de ABX richting Gelrode.Ivo L wrote:In welke richting gaat de 70 km ?
Wegens communniefeest zal ik die niet helemaal kunnen uitrijden en zal dus genoodzaak zijn vroeger terug te keren naar start.
Thx.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Veel volk ???????????? Dat weten wij zelf niet, we doen ons best voor iedereen en de lange afstanden kunnen al een uur eerder vertrekken voor de korte afstanden. Die zal je dan ook niet veel zien.
In het eerste 5km trachten we iedereen zo ver mogelijk uit elkaar te trekken door niet rechtstreeks naar single tracks te gaan. Dan is de groep bikers meer uiteen getrokken en kan iedereen fietsen. We houden zelf niet van stilstaan en daarom een extraatje om dit trachten te vermijden. Wil dat zeggen dat ge is nergens niet wat meer volk ziet , neen, niet iedereen rijd even snel en geniet op andere wijze van dergelijke organisatie. We trachten dus iedereen te plezieren.
- modderator
- Mountainbiker
Post by modderator »
Hawdoe!
Is het mogelijk ergens op de 110km lus in te pikken omgeving laakdal, averbode? Loopt het traject deze richting uit?
Bedankt!
Is het mogelijk ergens op de 110km lus in te pikken omgeving laakdal, averbode? Loopt het traject deze richting uit?
Bedankt!
-
steintje17
- Mountainbiker
Post by steintje17 »
Hallo beste, hoeveel hm zijn er op de 45 km.
Groetjes en bedankt
Groetjes en bedankt
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
neen, in averbode of laakdal komen we niet. averbode bos en heide is plus minus 10 jaar verboden gebied geworden voor ons.modderator wrote:Hawdoe!
Bedankt!
- modderator
- Mountainbiker
Post by modderator »
Oke, bedankt voor de info!
Tot zondag!!
Tot zondag!!
- dennisVO
- Mountainbiker
zie pagina 2steintje17 wrote:Hallo beste, hoeveel hm zijn er op de 45 km.
Groetjes en bedankt
pbx wrote:Ik had vorig jaar 350hm op de 45kmdennisVO wrote:...
en wat zijn de hms op de 45km?
...
.