Er zijn vier afstanden nl 35,65,95 en 145 Km
Inschrijven kan vanaf 7h tot 13h (de 145 km tot 10h)
Volledig parcours in N.Frankrijk ,de 95 km tot het Citadel park van Rijsel
Post by Killerbeetje »
Post by spiermassa »
Tevens interesse in meer parcoursinfo. Zijn de gpx files van de parcours 95 en 140 beschikbaar?gu wrote:Hey,
Kunnen jullie me info geven over de 95 en 140km. Hoeveel hm zijn er?
groetjes
Post by Killerbeetje »
Post by den garagist »
Post by spiermassa »
mercie voo intersante infoden garagist wrote:Het zal zeker mogelijk zijn om de 35 ongeveer 8km uit te breiden of de 65 8 km in te korten.
vb je volgt de 35 kilometer en op het laatste volg je de extra lus van de 65 kilometer = ongeveer 42km.
of je volgt de 65 kilometer en je volgt op het laatst niet de lus van de 65 maar de rest = ongeveer 57km.
We gaan dit op het parcours ook aangeven met bordjes waar je wat kunt volgen.
Post by spiermassa »
ik persoonlijk ben nie bang van die km.....maar ik denk da vele tzelfde zullen denken da 35 te weinig is en 65 iets te veel......mo ik zie da er alternatieven zijn ....nu nog juist goe weerKillerbeetje wrote:@ spiermassa we gaan donderdag beginnen uitpijlen en eens zien wat er mogelijk is tussen de 35 en 65 km .
Laat U niet afschrikken voor de 65 km dit is een vlakke rit ,de 90 km is tot over Rijsel en de 140 km tot in Wingles
Hieronder is de rit van vorig jaar enzoals je ziet maar 720 hm op de 140 km.Het is eens leuk om met de Mtb naar Wingels te rijden ipv met de wagen
http://www.strava.com/activities/301450 ... map=%5B%5D
Post by den garagist »
Post by den garagist »