15.05.2016 - Brakel - 37e Brakelse Lenteveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
15.05.2016 - Brakel - 37e Brakelse Lenteveldtoertocht
Post by BerggeitCasualFietser »
Hallo, iemand deze al gereden?
Heb eens op de website gekeken, en merkte passage in het Livierenbos op, wat mogen we hier nog verwachten? Ervaringen van medebikers om te overtuigen om vanuit het Waasland naar hier te komen?
Heb eens op de website gekeken, en merkte passage in het Livierenbos op, wat mogen we hier nog verwachten? Ervaringen van medebikers om te overtuigen om vanuit het Waasland naar hier te komen?
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: 15.05.2016 - Brakel - 37e Brakelse Lenteveldtoertocht
Post by El Toro Cycling Club HB »
BerggeitCasualFietser wrote:Hallo, iemand deze al gereden?
Deze tocht wordt georganiseerd door een wielervereninging, wat soms een pré is maar soms ook niet, dat wil zeggen in dit geval, een behoorlijk pak hm, dat wel, maar toch veel over het asfalt, vaak ook tussen de wielertoeristen vanwege de geijkte stukken van de 'ronde', het afdalen daarentegen is wel gewoon in het bos, wat toen ik fietste ook niet meehielp was dat de dag ervoor, de "herdermarathon"was, overigens; die is nu op 21 mei dit jaar (zaterdag) en ja die herders weten een stuk meer eruit te halen dat kon ik toen al zien, waar je bij deze tocht bijv. recht door het bos ging, slingerden die herders zigzaggend over dat zelfde stuk, heen en weer.
Dat gezegd hebbende, al bij al heb ik mij toen niet verveeld, waarvoor nogmaals dank aan de organisatie, maar je vraagt om een mening en die geef ik zo eerlijk mogelijk, waarvan akte.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
el toro is nog braaf met zijn commentaar.......inderdaad veel klimmen in een mooie streek ,zeer goede organisatie maar weinig mtb,der zijn veel betere in de streek.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
had gehoopt op een goed testje voor de Herder net erna, niet dus...
der zijn veel betere in de streek.[/quote]
Dat is waar!
Maar ook veel slechtere.
Ze laten soms wat moois links liggen, maar doen toch 2 maal per jaar behoorlijk hun best om ons iets moois voor te schotelen.
Op de langste afstand bieden zij 2 goede bevoorradingen met sportdrank!
Indien het droog blijft, ben ik van de partij.
Groeten Yannick
Dat is waar!
Maar ook veel slechtere.
Ze laten soms wat moois links liggen, maar doen toch 2 maal per jaar behoorlijk hun best om ons iets moois voor te schotelen.
Groeten Yannick
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Inderdaad, maar de grote vergelijking die iedereen steevast maakt met de Herdermarathon is zoals het Hof van Cleve vergelijken met een brasserie... De Herder is goed voor 1 keer in 't jaar en de rest van 't jaar rij ik met plezier 'gewone' tochten, soms zelfs liever dan te extreme lange of veel te zware tochten.spiermassa wrote:el toro is nog braaf met zijn commentaar.......inderdaad veel klimmen in een mooie streek ,zeer goede organisatie maar weinig mtb,der zijn veel betere in de streek.
Ik hoor ieder jaar toch goeie commentaar over deze rit dus zal ik aanwezig zijn (voor de eerste keer in 14 jaar MTB'en dat ik niet moet werken op die zondag).
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Hoor net dat ik trouwfeest heb dat weekend, dus weet niet of het gaat lukken, problem solved 
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Dat is waar!Yannus wrote:der zijn veel betere in de streek.
Maar ook veel slechtere.
Groeten Yannick[/quote]
Er zijn wel een aantal mooie stukken, want de 2 ravi's zullen deelnemers niet zo motiveren dan de tracks zelf :D
van de partij voor de 65km.
Ideale training voor de herdersmarathon van volgende week
Wat is de staat van het parcours?
een 2-tal weken geleden tocht in Herzele gefietst en lag op sommige plaatsen heel drassig bij.
Ideale training voor de herdersmarathon van volgende week
Wat is de staat van het parcours?
een 2-tal weken geleden tocht in Herzele gefietst en lag op sommige plaatsen heel drassig bij.