Tocht 50 km (47km) - Doorheen Provinciaal Domein Puyenbroeck, Kloosterbos (helaas maar een klein stukje, enkel maar op het toegelaten gedeelte), Heidebos.
Tocht 35 km - Doorheen Provinciaal Domein en heidebos
Het parcours is hetzelfde als vorig jaar maar de bevoorrading ligt net voor het heidebos, aangezien dit vorig jaar de voornaamste opmerking was.
De start-en aankomstplaats bevinden zich aan de feesttent van de wijk Persijzer (ter hoogte van Oude Veldstraat 172). Let op dat je niet aan de verkeerde feesttent staat, want vorige jaar stond aan de andere zijde van de Oude Veldstraat ook een feesttent.
Starten kan van 8h tot 11h. Inschrijving ter plaatse : €3 - €5
Douches zijn voorzien op het voetbalterrein van SV Zaffelare, op ongeveer 400m van de startplaats.
Hier de opmerking van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=131701" onclick="window.open(this.href);return false;
05.05.2016 - Zaffelare - 2de Mud Or Dust toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 05.05.2016 - Zaffelare - 2de Mud Or Dust toertocht
tof dat jullie opnieuw de moed hebben gevonden om er een 2de editie van te maken.
ik ben heel nieuwschierig hoe de tocht er nu zal uitzien, dus ik kom zeker hier eens fietsen.
zag er vorig jaar voor de eerste editie al heel goed uit, dus zal nu wel minstens even goed zijn.
ik ben heel nieuwschierig hoe de tocht er nu zal uitzien, dus ik kom zeker hier eens fietsen.
zag er vorig jaar voor de eerste editie al heel goed uit, dus zal nu wel minstens even goed zijn.
Alvast bedankt.chrisper wrote:tof dat jullie opnieuw de moed hebben gevonden om er een 2de editie van te maken.
De tocht is quasi hetzelfde op een paar details na in Puyenbroeck en het Heidebos te Moerbeke waar we iets meer offroad-wegjes trachten in te krijgen.
Eens de organisatie vlekkeloos verloopt, willen we wel eens kijken om het parcours drastisch te gaan aanpassen. Hopelijk worden nu geen pijltjes weggenomen.
geen probleem voor mij dat het parcours er nagenoeg hetzelfde uitzietjclosse wrote:Alvast bedankt.chrisper wrote:tof dat jullie opnieuw de moed hebben gevonden om er een 2de editie van te maken.
De tocht is quasi hetzelfde op een paar details na in Puyenbroeck en het Heidebos te Moerbeke waar we iets meer offroad-wegjes trachten in te krijgen.
Eens de organisatie vlekkeloos verloopt, willen we wel eens kijken om het parcours drastisch te gaan aanpassen. Hopelijk worden nu geen pijltjes weggenomen.
misschien als het parcours eens herbekeken word eens denken aan ook een grotere afstand (indien mogelijk he)
en ik hoop het ook dat ze de pijlen laten hangen, dit gebeurt op elke toch meer en meer.
waarom kunnen er mensen, iemand anders zijn werk passie en sport niet gewoon eens gerust laten.
waarschijnlijk gefrustreerde mensen dit enkel hun plezier vinden om andere mensen te saboteren.