Belgian Mountainbike Challenge 13-15 Mei 2016
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Belgian Mountainbike Challenge 13-15 Mei 2016
Ik zat te denken aan de eerste etappe, maar derde is ook prima. Ik kan zowel zaterdag als zondag vanaf 9:30. Zou leuk zijn als er nog meer mee gaan! Zal ik ook een oproep zetten op het nederlandse mountainbike forum?
Last edited by way2go on Mon 25 Apr 2016 19:16, edited 1 time in total.
Ik kom van Maastricht. Niveau lastig te zeggen. Ik rij nog niet zo heel lang op de MTB. Vorige maand mijn eerste XC wedstrijd gereden. Toen was ik 37e van de 41 bij de amateurs... In het veldrijden rij ik ongeveer middenmoot. Mijn afdaalvaardigheden zijn niet echt super, dus wellicht dat je sneller bent dan ik in de afdalingen. Misschien dat ik wat sneller ben bergop, maar ik vind het niet erg om af en toe te moeten wachten.
Last edited by way2go on Tue 26 Apr 2016 00:16, edited 1 time in total.
Ideaal, dan kunnen we samenrijden. Hoe laat wil je afspreken?
Pietersberg kom ik wel af en toe. Is inderdaad wel mooi mountainbiken daar. Meestal ga ik via Savelsbos richting de Voerstreeek.
Pietersberg kom ik wel af en toe. Is inderdaad wel mooi mountainbiken daar. Meestal ga ik via Savelsbos richting de Voerstreeek.
-
alexhaemers
- Mountainbiker
- Location: Scott speedster 20 2015 - KTM ultra team 29 2015 - epic fully 2018
Post by alexhaemers »
route staat op de site van bemc
nog 2 weken en dan knallen!!!
alexhaemers wrote:route staat op de site van bemcnog 2 weken en dan knallen!!!
Ik twijfel over de bandenkeuze, momenteel X-Kings erop liggen. Maar heb ook de Race King liggen, nog nooit met de Race King gereden in de Ardennen. Maar met het droge weer van deze week twijfel ik om deze toch te gebruiken. Misschien X vooraan en Race achteraan, zo heb ik de Roc d'Azur ook gereden.
Niet dat ik zoveel verschil merk, maar voor de BeMC tellen de details!
Wat denken jullie?
Niet dat ik zoveel verschil merk, maar voor de BeMC tellen de details!