24.04.2016 - Opwijk - Droeshout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CoupleRiders
Mountainbiker

Re: 24.04.16 Droeshout - OPWIJK

Post by CoupleRiders »

StrammerMax wrote:
patje wrote:
CoupleRiders wrote:Zijn er hier nog vrouwen die het zien zitten om met mij de 30 km te rijden? Ik zou rond 10u vertrekken.
Moet het echt een vrouw zijn ? wij hebben anders een lid met lang blond haar die het wel ziet zitten om met jullie mee te rijden :-D :-D
Streets!

Image
Bedankt voor het aanbod, Patje :-D Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een vrouwelijke compagnon :wink:

Omdat ik nog een beginneling ben, zoek ik iemand die met mij de 30 km op t gemakske wil rijden. Normaal rijdt mijn man altijd met mij mee, maar die wil de 85 km rijden en dat is voor mij 'net iets te veel' :P
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

patje wrote:
CoupleRiders wrote:Zijn er hier nog vrouwen die het zien zitten om met mij de 30 km te rijden? Ik zou rond 10u vertrekken.
Moet het echt een vrouw zijn ? wij hebben anders een lid met lang blond haar die het wel ziet zitten om met jullie mee te rijden :-D :-D

:lol: :lol: :lol:
Crish Biker
Mountainbiker

Post by Crish Biker »

Alvast een korte voorbeschouwing van het bepijlen :

" onclick="window.open(this.href);return false;
RumaNoV
Mountainbiker

Post by RumaNoV »

Dat is nu is een voorbeeld van hoe een openingspost moet zijn: complete en duidelijke info (o)

Tot zondag voor normaalgezien de langste afstand als het weer niet te veel roet in het eten gooit.
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Laatste update. Alle splitsingen zijn geplaatst. En op verkenning liggen al de veldwegen er droog bij. Hopelijk worden we morgen gespaard van regen tot de middag. We verwelkomem julie vanaf 7 uur. Tot morgen
Crish Biker
Mountainbiker

Post by Crish Biker »

Nog even een paar nieuwigheden vermelden :

* voor degene die met de wagen komen; we hebben een nieuwe grote parking op 100 m van de start ter beschikking gekregen.

* pechverhelping : er kan een app gedownload worden om u nog sneller te kunnen helpen. Meer info op onze site : http://www.strafinbergaf.be" onclick="window.open(this.href);return false;
De wagens van de depanneurs worden ook uitgerust met een trackingsysteem.

* Den après kan in de zon...., in een verwarmde tent of in een verwarmde zaal. Aan u de keuze !
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Naar jaarlijkse gewoonte sluiten we aan op het langste traject in Asse - waarschijnlijk thv De Bergestraat. Hopelijk op tijd in Droeshout voor de inschrijving..
eric
Mountainbiker

Post by eric »

VaMalder wrote:Naar jaarlijkse gewoonte sluiten we aan op het langste traject in Asse - waarschijnlijk thv De Bergestraat. Hopelijk op tijd in Droeshout voor de inschrijving..
Je kan ook aan het station aansluiten op het fietspad naast de spoorweg, dan passeer je nog een bevoorrading.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

App geïnstalleerd, al hoop ik op geen pech voor een keer..
Crish Biker
Mountainbiker

Post by Crish Biker »

BerggeitCasualFietser wrote:App geïnstalleerd, al hoop ik op geen pech voor een keer..
=D> =D> =D>
Post Reply