Het was een supertochtje en de modder stoorde niet echt.
Enkel file gehad op de voorlaatste klim (begrijpelijk daar), dus was top !!!
Tot volgend jaar
17.04.2016 - 20e La Trace d'Hez - Villers-la-Ville
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Strijkijzer
- Mountainbiker
- henkdetank
- Mountainbiker
Re: 17.04.2016 - 20e La Trace d'Hez - Villers-la-Ville
Post by henkdetank »
De foto's laden niet bij mij.
Weet iemand waar de chrono uitslag staat
Weet iemand waar de chrono uitslag staat
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Bij mij laden ze ook niet. Komt nog wel...
Uitslag chrono heb ik gisterenavond gevonden op de website van chronorace (net voor ik als een blok in slaap gevallen ben
)
Knappe tocht weeral en dito organisatie. 3e jaar op rij dat ik de chrono gereden heb en telkens is het parcours anders. Dezelfde stukken komen terug, maar dan anders in mekaar gestoken. En die eerste bevoorrading... dat was gewoonweg een een ontbijtbuffet!
Uitslag chrono heb ik gisterenavond gevonden op de website van chronorace (net voor ik als een blok in slaap gevallen ben
Knappe tocht weeral en dito organisatie. 3e jaar op rij dat ik de chrono gereden heb en telkens is het parcours anders. Dezelfde stukken komen terug, maar dan anders in mekaar gestoken. En die eerste bevoorrading... dat was gewoonweg een een ontbijtbuffet!
- JuMa
- Mountainbiker
Idem hier, maar wij hadden het al door aan de eerste bevoorrading!BuRNx88 wrote:... Ben wel ontgoocheld wat de afpijling betreft. We waren vertrokken voor de 77km, maar na 68km stonden we met onze fiets alweer in de abdij. Blijkbaar een eerste lus gemist. Jammer. ..
Blijkbaar moest je voor de toertocht van de 77Km, bij de start de pijl "Chrono" volgen ipv "Toertocht".
Soit, ik was er niet rauwig om, voor mij waren die 68Km op dit moment voldoende, zeker in combinatie met de modder.
Wel prachtige tocht en super organisatie!
- Strijkijzer
- Mountainbiker
Post by Strijkijzer »
Foto' staan er op, let wel op.....ze staan door mekaar.