17.04.2016 - Lot - 21e Lotse MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Re: 17.04.16 - Lot - 21e Lotse MTB
Post by cyclotrappist »
Van in Gaasbeek zal je naar Lot moeten rijden. Wij komen niet in Lennik en Sint Pieters Leeuw. Van in Rode kan je inpikken vanaf de Kwadeplas. Dan doe je het laatste gedeelte van de extra lus van de
55 en 65 km.
De ondergrond blijft heel goed te doen. Echte modder is er niet op enkele kleine plaatsen na. Op sommige plaatsen wel grote plassen maar daar rij je gewoon door.
55 en 65 km.
De ondergrond blijft heel goed te doen. Echte modder is er niet op enkele kleine plaatsen na. Op sommige plaatsen wel grote plassen maar daar rij je gewoon door.
Thanks!cyclotrappist wrote:Van in Gaasbeek zal je naar Lot moeten rijden. Wij komen niet in Lennik en Sint Pieters Leeuw. Van in Rode kan je inpikken vanaf de Kwadeplas. Dan doe je het laatste gedeelte van de extra lus van de
55 en 65 km.
-
In Cube We Trust
- Mountainbiker
Post by In Cube We Trust »
Kan je ook voor de 65 tot 11u vertrekken?
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Geen probleem maar wel aan de bevoorrading verwittigen als je daar de eerste keer passeert. Dan vertrekken we achter u om de pijlen binnen te halen.
-
In Cube We Trust
- Mountainbiker
Post by In Cube We Trust »
Ok bedankt. Vanavond feesje dus effe afwachten hoe zwaar het hier word
.
- Wheelfried
- Mountainbiker
Post by Wheelfried »
+1In Cube We Trust wrote:Kan je ook voor de 65 tot 11u vertrekken?
Getwijfeld tussen deze en Quaregnon, maar blij met mijn keuze voor Lot
Hele fraaie fietsstreek met veel bosjes en veel kuitenbijters, en ik denk dat de organisatie er ook veel mee doet.
Verandert het parcours jaarlijks? Want ik deed deze twee, drie jaar terug al eens maar veel stroken van vandaag herkende ik niet.
Verandert het parcours jaarlijks? Want ik deed deze twee, drie jaar terug al eens maar veel stroken van vandaag herkende ik niet.
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Het was de omgekeerde tourSimon_L wrote:Getwijfeld tussen deze en Quaregnon, maar blij met mijn keuze voor LotHele fraaie fietsstreek met veel bosjes en veel kuitenbijters, en ik denk dat de organisatie er ook veel mee doet.
- VaMalder
- Mountainbiker
Afwisselend parcours en wisselende weersomstandigheden. Bevoorrading en bepijling zoals het hoort. Als de tt niet samevalt met strafinbergaf : tot volgend jaar