24UUR MOUNTAINBIKE FUN EVENT HOOGLEDE GITS
Op 23/24 april 2016 zal voor de 4de maal de 24uur mountainbike van Hooglede Gits plaatsvinden.
23 solo's en meer dan 475 deelnemers = volzet.
Goed nieuws - we hebben door annulering nog één plaats vrij voor één team!
Meer info via mail.
https://www.facebook.com/24uMTBTorhout
23-24 april 2016 - 24u MTB - Gits
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Add mud
- Mountainbiker
Re: 23-24 april 2016 - 24u MTB - Gits
Beste,
We zijn hard aan de slag om dit evenement klaar te stomen. We doen onze uiterste best om het iedereen naar zijn/haar zin te laten hebben . Kosten nog moeite worden gespaard .
Hopelijk zien we enkele supporters . Zien eten doet zin krijgen in eten. Misschien is dit ook zo met de mountainbike ?
Ons internationale deelnemersveld met kampioenen en ongekende parels verdient uw aandacht.
Ons eigen bier verheft de gewone bar tot een weldadige rustplaats voor de afgepeigerde benen en de betere supporter.
Tijdens de 24 uren bakken de vrijwilligers van "Rollend door Vlaanderen" pannenkoeken voor hun goede doel. Een warme schijf gaat er altijd in.
De vermoeide benen krijgen op zondag een onverwachte boost van de deugddoende massage van enkele Andulatiematrassen. Wat is dat? Eens komen kijken.
T24= 24 uur mountainbike fun en topsport . Het zijn geen gewone gasten die in Gits hun ding komen doen.
De organisatoren staan u graag te woord .
Martijn
We zijn hard aan de slag om dit evenement klaar te stomen. We doen onze uiterste best om het iedereen naar zijn/haar zin te laten hebben . Kosten nog moeite worden gespaard .
Hopelijk zien we enkele supporters . Zien eten doet zin krijgen in eten. Misschien is dit ook zo met de mountainbike ?
Ons internationale deelnemersveld met kampioenen en ongekende parels verdient uw aandacht.
Ons eigen bier verheft de gewone bar tot een weldadige rustplaats voor de afgepeigerde benen en de betere supporter.
Tijdens de 24 uren bakken de vrijwilligers van "Rollend door Vlaanderen" pannenkoeken voor hun goede doel. Een warme schijf gaat er altijd in.
De vermoeide benen krijgen op zondag een onverwachte boost van de deugddoende massage van enkele Andulatiematrassen. Wat is dat? Eens komen kijken.
T24= 24 uur mountainbike fun en topsport . Het zijn geen gewone gasten die in Gits hun ding komen doen.
De organisatoren staan u graag te woord .
Martijn
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
Proficiat voor deze organisatie, hier voor de eerste keer en op het laatste moment nog kunnen inschrijven als solo rijder,en k'heb er geen spijt van,jammer dat we niet gespaard bleven van de regen en de hagel,k'heb dan ook beslist om er de brui aan te geven,veel respect voor de deelnemers (teams-solo's-organitatie)om de volle 24hr uit te rijden en het event in goede banen te leiden, bedankt en hopelijk tot volgend jaar in beter weersomstandigheden.
Opnieuw een fantastische editie met harde weersomstandigheden.
Resultaten:
http://www.startracking.be/Ranking/Rank ... ventID=265
Foto's:
http://www.eyeslikepics.be/Mtb_T24/Mtb_T24.html
Dank aan alle deelnemers, sponsors en vrijwilligers.
Resultaten:
http://www.startracking.be/Ranking/Rank ... ventID=265
Foto's:
http://www.eyeslikepics.be/Mtb_T24/Mtb_T24.html
Dank aan alle deelnemers, sponsors en vrijwilligers.
-
ktmkoen
- Mountainbiker
Eerste keer dat ik deelnam,en ik moet zeggen;Wat een prachtorganisatie die T24 mannen en vrouwen!Ondanks het slechte weer(regen,hagel enz..)op mijn kop gehad,heb ik er toch enorm van genoten...(vele aanmoedigingen gehad van deelnemers,supporters,vrijwilligers en organisatoren enz..)
Ik reed met fatbike bij de solo's en ben tweede geeindigd na de Duitser,die eigenlijk niet stopte om iets te eten.Nu wat rusten en herstellen van de spieren en pezen.Linker bovenarm wat overbelast en ontstoken van iedere keer bots op en van die brug..Anders geen last,enkel op het laatste kniepijn dat komt door de dikke banden(denk ik..)Rijdt toch wat lastiger..
Hopelijk is de verloren elektriciteitskast al terug,dat we nog vele jaren zo een evenement mogen meemaken daar in Gits!Prachtlocatie ook!
groeten,
Koen
Ik reed met fatbike bij de solo's en ben tweede geeindigd na de Duitser,die eigenlijk niet stopte om iets te eten.Nu wat rusten en herstellen van de spieren en pezen.Linker bovenarm wat overbelast en ontstoken van iedere keer bots op en van die brug..Anders geen last,enkel op het laatste kniepijn dat komt door de dikke banden(denk ik..)Rijdt toch wat lastiger..
Hopelijk is de verloren elektriciteitskast al terug,dat we nog vele jaren zo een evenement mogen meemaken daar in Gits!Prachtlocatie ook!
groeten,
Koen
- andy vdb
- Mountainbiker
ktmkoen wrote:Eerste keer dat ik deelnam,en ik moet zeggen;Wat een prachtorganisatie die T24 mannen en vrouwen!Ondanks het slechte weer(regen,hagel enz..)op mijn kop gehad,heb ik er toch enorm van genoten...(vele aanmoedigingen gehad van deelnemers,supporters,vrijwilligers en organisatoren enz..)
groeten,
Koen
Respect Koen
voor die 24u solo moe ge toch een beetje goe zot zijn
Last edited by andy vdb on Wed 21 Dec 2016 21:18, edited 1 time in total.