09-10.04.2016 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker

Re: 09-10.04.2016 - Rillaar

Post by Den jjag »

Filmke van de zaterdag avondrit (nog in daglicht).
Met een tuimeling van mezelf!

" onclick="window.open(this.href);return false;
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

gewoon schitterend parcours ..... doseren is de boodschap op de 86 Km :-)
geweldig idee om de marathon vrij snel te splitsen van de kleinere toeren (bijna geen files gehad)
de afspuitstand vind ik schitterend ... je fiets ophangen en spuiten maar :-) (sorry voor de buren)
de "blubber" strook aan het wijnkasteel was om zeker te zijn dat je "leeg" gereden was ](*,)

voor de collega's:
het zou geen slechte gewoonte zijn ... indien je niet boven geraakt, je even aan de kant te zetten #-o
deze techniek heeft nog niet iedereen onder de knie :drunk:

3 bevoorradingen zijn meer dan welkom ... en idd als je rijsttaartjes belooft ????? :oops: :oops:
jullie hebben het niet nodig om volk te lokken met beloftes die je niet kan waarmaken :drunk:

Al bij al .... weeral de beste toertocht die ik dit jaar gereden heb :-({|= :-({|=
Maarten123
Mountainbiker

Post by Maarten123 »

Super tocht ! Iemand een idee waar we de foto's terug vinden?
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Zaterdag de 40 gedaan en was schitterend
Flatbeat
Mountainbiker

Post by Flatbeat »

Helaas deze tocht moeten missen.
Ik zou hem graag nog een keer willen rijden van de zomer. Heeft misschien iemand een gpx van de 85 km?

Alvast erg dank,
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Flatbeat wrote:Helaas deze tocht moeten missen.
Ik zou hem graag nog een keer willen rijden van de zomer. Heeft misschien iemand een gpx van de 85 km?

Alvast erg dank,
Hier zaten vrij veel prive stukken in dus zal niet zo simpel worden deze na te rijden
Flatbeat
Mountainbiker

Post by Flatbeat »

patje2 wrote:

Alvast erg dank,
Hier zaten vrij veel prive stukken in dus zal niet zo simpel worden deze na te rijden
Ok, dat is jammer..
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Flatbeat wrote:
patje2 wrote:

Alvast erg dank,
Ok, dat is jammer..
Wij zouden het heel erg op prijs stellen als de tocht niet op gps wordt nagereden omdat we heel veel energie steken om elk jaar enkele nieuwe, unieke privé passages te kunnen aanbieden. We zouden deze ook de volgende edities graag willen blijven gebruiken en uitbreiden.
Bedankt voor t begrip!
triumph_st
Mountainbiker
Location: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Post by triumph_st »

Dat verhaal met die gpx-en van ritten met (veel) privé stukken blijft een probleem doch je kan moeilijk verwachten dat, wanneer er 2000+ deelnemers zijn, de ritten niet gedeeld/bekend (Strava, Garmin, Mio, Gpsies, ..) raken.
Veel organisatoren - zelfs van toerritten zonder privé stukken - trachten zoveel mogelijk 'hun' rit om begrijpelijke redenen, zoveel mogelijk 'geheim' te houden. Forget it!
Ikzelf rij, zeker in eigen streek, graag ritten op GPS en ontdek graag voor mij onbekende nieuwe wegjes maar tracht absoluut privé stukken te mijden (niemand heeft graag dat er iemand op zijn erf doorgewandeld/doorgefietst komt).
Stel als organisator gewoon de aangepaste gpx-en waarin de privé stukken weggehaald/omgeleid zijn ter beschikking.
dennisVO
Mountainbiker

Post by dennisVO »

triumph_st wrote: Stel als organisator gewoon de aangepaste gpx-en waarin de privé stukken weggehaald/omgeleid zijn ter beschikking.
dat is nog het meest zinnige.
wel extra werk, maar zo vermijd je toch voor een deel al dat mensen achteraf door je prive-stukken gaan.

ik was eens zo content van een TT dat ik die achteraf met kameraden opnieuw wou doen, heb dan thuis de GPS-file handmatig aangepast zodat de privéstukken eruit waren, hoewel het wat gokken was waar die alweer zaten.
Post Reply