09-10.04.2016 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WTC VOSSENBERG
Mountainbiker

Re: 09-10.04.2016 - Rillaar

Post by WTC VOSSENBERG »

Bikers WTC VOSSENBERG Herentals morgen ook aanwezig natuurlijk.
Tot morgen.
peltje
Mountainbiker

Post by peltje »

Zojuist terug van de 41 km, als vanouds alles perfect geregeld, zeer mooie tocht, perfect uitgepijld, paar modderstrookjes gehad bij het wijnkasteel, verder alles droog en zeer goed berijdbaar, beentjes hadden het wel gehad op het einde Complimenten voor organisatie! =D> =D> =D> =D>
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Knap parcours, echt ! Deze organisatie weet elk jaar te verrassen. Waar andere organisaties opteren voor de vaste platgereden paden, ook nu weer veel nieuws onder de wielen geschoven. Onderaan de Houwaartseberg stond er een peil verkeerd gedraaid, waardoor de lange afstandsrijders op de lus van morgen terechtkwamen. Gevolg : bevoorrading na 32km ipv 18km, de volgende op 50km. Slechts 2 ipv de normale 3. Jammer, kan gebeuren. Op het stuk na de bevoorrading op 32km (voor ons dan toch) had je niet de indruk in Aarschot te zitten, maar elders. Knap ! Gekozen om na bevoorrading 2 net zoals vele andere in te korten met 56km als eindresultaat. Meer dan voldoende, het begon al donker te worden en het beste was eraf. De lus over de ring in Aarschot was knap aan elkaar gebreid, bij momenten leek het een wereldbekerparcours. Eenmaal de laatste helling daar omhoog was het beste eraf. Slechts vier modderstroken in totaal. Niet zozeer de hoogtemeters, maar het interval maakten het slopend, praktisch nergens recuperatie. Moe maar voldaan :-D
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

BertG wrote:Kan je inschrijven buiten met de fiets in de buurt moet je die ergens achterlaten daarvoor?
Er is een bewaakte fietsparking
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

SvenDC wrote:zeker aanwezig.

Staat van het parcours zou wel interessant zijn?
Ik verwijs hier graag naar de commentaren van de deelnemers van vandaag.
PT1
Mountainbiker

Post by PT1 »

Prachtige tocht!
Ben op het parcours gekomen aan de rommelaar. Daar kreeg ik gelukkig al het zwaarste deel voorgeschoteld denk ik :-D .
De 41 km genomen die perfect afgepijlt was en perfect bereidbaar. Samen goed voor 67 km en dat was meer als genoeg voor mij. Weinig recuperatiemomenten gehad maar dat stoorde me helemaal niet door het mooie decor.
Mooie stukken gedaan die ik hier nog nooit gezien had in de streek gecombineerd met pittige afdalingen.
=D> =D> =D> =D> =D> aan de organisatie. Mij zien ze hier volgend jaar opnieuw!
(o) (o) (o)
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

De nightride was alvast magnifiek ! =D>
Hoe cool is dat die fluo-pijlen 8)
Tocht was ook prima ingedeeld, niet TE zwaar gemaakt, dat hoeft niet voor een nacht-tocht, maar toch best pittige stukken en zelfs tricky-afdalingen !
Sjiekste vond ik toch die klim na 32km met die al die bochtjes door bos omhoog, zag je al die lichtjes voor je klimmen als je de op aanloop door het veld reed. :drunk:
En niet vergeten : thanks voor pannekoek, dat smaakte zeg =P~

Allé, nu op naar de marathon.
Strijkijzer
Mountainbiker

Post by Strijkijzer »

Ongelooflijk knappe tocht, jullie hebben mij verrast !
Tot volgend jaar !
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

+1 Ook wij waren blij verrast :-D Dikke pluim voor de organisatie =D> =D>
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

Rillaar, een begrip in die regio : nu ook in West-Vlaanderen. Amai zeg, alles was daar af : organisatie : feilloos =D> , bepijling : feilloos =D> , parcours : tja, daar hebben we zoal alles gehad wat er daar te bieden was zeker. Alles werd uit te kast gehaald : mooie glooiende bos-en veldwegen, nijdige klimmetjes en toch wel zeer mooie en soms technische singletracks, op en neer en op en neer..... Jawadde =D> =D> =D> !
Zeer tevreden dat ik voor deze gekozen heb i.p.v. Cassel. Ik heb hier bijna geen modder gezien! De extra autokilometers heb ik met de glimlach erbij genomen! 8)
Post Reply