online shop Bike-Discount
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- triumph_st
- Mountainbiker
- Location: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Re: online shop Bike-Discount
Post by triumph_st »
Meestal snel, soms ook traag. Zondag besteld en pas na twee dagen bericht van inpak (ondanks dat alles op voorraad was). Vandaag donderdag nog bij DHL Duitsland ...
DHL sucks, DPD kiezen in't vervolg.triumph_st wrote:Meestal snel, soms ook traag. Zondag besteld en pas na twee dagen bericht van inpak (ondanks dat alles op voorraad was). Vandaag donderdag nog bij DHL Duitsland ...
Twee weken geleden nog een pakje laten leveren door DHL op mijn werk, bericht gekregen dat het bedrijf zogezegd gesloten was... (op een vrijdagmiddag, vrij grote internationale firma )
Is niet abnormaal, want in Duitsland vieren ze ook duchtig Pasen. Had van het weekend ook iets bij Rosé besteld en ook pas dinsdag bericht en gisteren geleverd.triumph_st wrote:Meestal snel, soms ook traag. Zondag besteld en pas na twee dagen bericht van inpak (ondanks dat alles op voorraad was). Vandaag donderdag nog bij DHL Duitsland ...
Niet alle winkels werken zoals Bol.com waar ze dag, nacht en feestdagen werken
Ik denk dat we door Bol.com en aanverwanten wat te verwend zijn geworden.
- triumph_st
- Mountainbiker
- Location: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Post by triumph_st »
Ik kies meestal DPD (en gaat snel) maar de laatste keer kwamen ze na 17u op 't werk leveren, daarom koos ik nu eens DHL maar dat beklaag ik me nu al; sedert woensdag geen beweging meer op de T&TBertG wrote:DHL sucks, DPD kiezen in't vervolg.triumph_st wrote:Meestal snel, soms ook traag. Zondag besteld en pas na twee dagen bericht van inpak (ondanks dat alles op voorraad was). Vandaag donderdag nog bij DHL Duitsland ...
Twee weken geleden nog een pakje laten leveren door DHL op mijn werk, bericht gekregen dat het bedrijf zogezegd gesloten was... (op een vrijdagmiddag, vrij grote internationale firma ). En zo heb ik nog al veel verhalen gehoord.
Update: donderdag geen beweging en nu vrijdag zit het nog in Keulen.
DHL indeed sucks. Laatste keer dus