Je kan met jezelf natuurlijk ook een extra uitdaging aangaan en na de bv op zaterdag de splitsingen van de 40 volgen dan krijg je een extra pittige km voor de wielen geschoven
09-10.04.2016 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Re: 09-10.04.2016 - Rillaar
Post by Rubber Duck »
Of je rijdt zowel zaterdag als zondag de korte afstand want net zoals de 40 en 60 zijn deze voor de 2 dagen een groot deel verschillend
.
Je kan met jezelf natuurlijk ook een extra uitdaging aangaan en na de bv op zaterdag de splitsingen van de 40 volgen dan krijg je een extra pittige km voor de wielen geschoven
-
Donkey@base.be
- Mountainbiker
Post by Donkey@base.be »
Als ik het dus goed begrijp kan je zaterdag voor de bevoorrading best 40km volgen en bij de eerste en enige splitsing na de bevoorrading 27km volgen om dat zware stuk te vermijden? Enig idee op hoeveel km je dan uitkomt ?Uitkomen op 35 op zaterdag is niet evident tenzij je de regio goed kent kan ik je zeggen na welke passage je moet binnen rijden. Wel is t zo dat je een heel zware km kan vermijden op de konijntjesberg door hier de 27 te volgen. Dit is de enige splitsing na de bevoorrading. Dit is trouwens een gouden tip voor wie niet al te technisch is of er een beetje doorheen zit op alle andere afstanden. Buiten de 66 km van zondag - die van deze single tracks op t einde mogen proeven- ligt er nog heel veel lekkers (voor de massochisten onder ons)en een heel nieuwe privé passage te wachten.
-
Trichte
- Mountainbiker
Waar kan ik best aansluiten komende met de fiets vanuit Erps-Kwerps voor de 66km? Ergens te Gelrode denk ik maar ken daar geen straten ofzo. Ik betaal natuurlijk als ik aan de start kom.
Thanks
Thanks
-
Croc14
- Mountainbiker
Trichte,
Ik vertrek met de mtb vanuit Kampenhout zaterdag eerst naar de start, dan de volledige 65km en terug naar huis, goed voor 125km. Zondag doe ik dat dunnetjes over, maar dan de 85 km of een totaal van 145km (één km meer of minder maakt dan ook ni uit)
Ik vertrek met de mtb vanuit Kampenhout zaterdag eerst naar de start, dan de volledige 65km en terug naar huis, goed voor 125km. Zondag doe ik dat dunnetjes over, maar dan de 85 km of een totaal van 145km (één km meer of minder maakt dan ook ni uit)
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Daar doe ik mijn petje voor af croc14Croc14 wrote:Trichte,
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Er zijn 2 splitsingen voor de 27 op goed 200 m op de konijntjesberg. Als je deze beide volgt kom je op 1 km minder uit.Donkey@base.be wrote:Als ik het dus goed begrijp kan je zaterdag voor de bevoorrading best 40km volgen en bij de eerste en enige splitsing na de bevoorrading 27km volgen om dat zware stuk te vermijden? Enig idee op hoeveel km je dan uitkomt ?Uitkomen op 35 op zaterdag is niet evident tenzij je de regio goed kent kan ik je zeggen na welke passage je moet binnen rijden. Wel is t zo dat je een heel zware km kan vermijden op de konijntjesberg door hier de 27 te volgen. Dit is de enige splitsing na de bevoorrading. Dit is trouwens een gouden tip voor wie niet al te technisch is of er een beetje doorheen zit op alle andere afstanden. Buiten de 66 km van zondag - die van deze single tracks op t einde mogen proeven- ligt er nog heel veel lekkers (voor de massochisten onder ons)en een heel nieuwe privé passage te wachten.
-
Trichte
- Mountainbiker
Dat is voor mij (nog) niet weggelegd...Rubber Duck wrote:Daar doe ik mijn petje voor af croc14Croc14 wrote:Trichte,
Vraagje ivm marathonrit van zaterdag.
Voegt deze op't laatst bij in op de toer van de nachttocht of is dit een aparte toer zonder fluopijlen? Ik vermoed van niet want uiterlijke vertrekuur staat op 17u.
Zou namelijk wel plezant zijn om dan het laatste stuk in't schemer/donker te kunnen rijden met lamp. Of kan dit enkel met de nachtrit van 40km?
Voegt deze op't laatst bij in op de toer van de nachttocht of is dit een aparte toer zonder fluopijlen? Ik vermoed van niet want uiterlijke vertrekuur staat op 17u.
Zou namelijk wel plezant zijn om dan het laatste stuk in't schemer/donker te kunnen rijden met lamp. Of kan dit enkel met de nachtrit van 40km?
Hier vind je de parkoers met hoogte meters
http://www.rillaarsebikers.be/avondrit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rillaarsebikers.be/avondrit" onclick="window.open(this.href);return false;