La Hallonienne - Trefle Hallonien

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
chris.scherrens
Mountainbiker

Re: La Hallonienne - Trefle Hallonien

Post by chris.scherrens »

de modder maakte het nie gemakkelijk van daag achter 6 km ketting kapot grr was eens goed gestart ^^ gelukkig heb ik van ales bij mij om het te maken
moest het droog zijn zou een mooi parkoer zijn daar (o)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

chris.scherrens wrote:de modder maakte het nie gemakkelijk van daag achter 6 km ketting kapot grr was eens goed gestart ^^ gelukkig heb ik van ales bij mij om het te maken
moest het droog zijn zou een mooi parkoer zijn daar (o)
Het was leuk om een tijdje met elkaar op te trekken ;)

De kou had mij op het einde goed te pakken waardoor ik zelfs naar beneden niet meer vooruit kwam. Regelmatig voetje los en maar proberen heelhuids binnen te komen.

Het was een mooi ritje alleen halverwege de tweede lus en de gehele 3e lus waren volledig kapot gereden. Zelfs in de afdalingen moest je rustig rijden. Maar daar kan de organisatie niks aan doen natuurlijk. Uiteindelijk wel genoten en er een mooie training van gemaakt. Door het last minute besluit om te gaan rijden was ik vergeten tandwielen te wisselen dus stond ik met 34/36 Aan de start (10 speed) ;)
Reine5
Mountainbiker
Location: Trek Superfly Al 2013, Specialized Fatboy, Specialized Fuse Pro 6fattie

Post by Reine5 »

herkenbaar verhaal: bij mij was het ook op de fat naar beneden schuiven, op het einde met bevroren vingers door de hagelbuien en ijswater, voorrem volledig weg, de laatste lus slechts 1 iemand tegen gekomen, mij toch dikwijls afgevraagd hoe ik hier terecht was gekomen :P , compleet groggy aangekomen, maar gelukkig kwam dan net de zon terug en ook warme douches op dat moment :P . Toch blij dat ik niet ben gestopt aan de tweede passage, thanks to rule #5 :-)
Post Reply