Sven Nys -- mountainbiker

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Sevydu
Mountainbiker

Post by Sevydu »

Shrek wrote:
Sport.be
"Ik heb maar één droom meer", gaf Nys nog mee. "Ooit wil ik me olympisch atleet kunnen noemen. Daarvoor zal ik me op de mountainbike moeten wagen, maar de eerstkomende jaren wil ik daarvoor geen opofferingen doen. Pas in het olympisch jaar wil ik voluit mijn kans gaan voor Peking 2008. We zien wel of ik dat mountainbiken onder controle krijg. Ik zal niet ontgoocheld zijn als het niet lukt", besloot hij.
Dit is wel duidelijk.... =D>
Inderdaad, als hij er pas in het OJ aan begint, komt hij zeker te laat. Ook ik wil geen afbreuk doen aan de capaciteiten van Nys (ook al kan ik zijne kop niet zien) Maar als hij denkt er zo te komen???
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ondertussen zit hij niet op zijn lui gat hoor :wink:
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

neenee, ben hem daarnet nog tegengekomme...
Alé daarstraks, hij was aant losrijden naast den Demer samen met zijne trainingsparter.

Hij zag er goed uit zle, met zijn wereldkampioenentruike :P
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Bmweke wrote:neenee, ben hem daarnet nog tegengekomme...
Alé daarstraks, hij was aant losrijden naast den Demer samen met zijne trainingsparter.

Hij zag er goed uit zle, met zijn wereldkampioenentruike :P
En kon je hem volgen :lol: :lol: :wink:
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

hij moet zich zeker kunnen plaatsen denk ik, maar het resultaat ???

nu, er zijn wel voorbeelden die aantonen dat het zou moeten kunnen lukken. Frischknecht wk mtb in 96 en vice-wk veldrijden een jaar later. dan spreken we zelfs over combinatie op korte termijn. groenendaal heeft in 97 brentjens (toen wk) geklopt op het NK zonder specifieke voorbereiding ...
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

In Knokke-Heist heeft hij nochtans niet zo'n superresultaat behaald ("slechts" 8e)
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Magura wrote:In Knokke-Heist heeft hij nochtans niet zo'n superresultaat behaald ("slechts" 8e)
Hij heeft van de week niet kunnen trainen, volop contractbesprekingen gehad en nog van hot naar het moeten gaan, was zijn uitleg.

Nu ja, dit wat niet dé test he. :wink:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

tja en een strandrace is ook wel nie het echte mtb he
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

hij reed met schijfremmen heb ik gezien ... toch niet echt bevorderlijk denk ik op het strand ???
jo
Mountainbiker

Post by jo »

morreboefer wrote:hij reed met schijfremmen heb ik gezien ... toch niet echt bevorderlijk denk ik op het strand ???
tja , als ge gesponserd wordt he , dan hebt ge niet altijd te kiezen he
Post Reply