morgen aanwezig voor de 60 maar eerst 32km naar daar bollen! early ride...
altijd leuk tochtje hier
28.03.2016 - Zele - MBC 't Zonhoekje
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- hylco
- Mountainbiker
- Location: s-works stumpjumper"specialized epic expert2014 29"
Re: 28.03.2016 - Zele - MBC 't Zonhoekje
Opgestaan,is buiten gekeken en toch maar beslist om te passen.
Jammer,ritje op 10min van de deur,maar ik heb het wel gehad met dit weer.
Zij die wel gaan.have fun!
Jammer,ritje op 10min van de deur,maar ik heb het wel gehad met dit weer.
Zij die wel gaan.have fun!
-
Z29
- Mountainbiker
Deze ochtend hier de 60 gedaan,iets voor 8 vertrokken. Parcours weinig uitdagend maar de wind en de regen maakte het iets zwaarder. Km in de benen en hop naar de volgende...
Jammer van het slechte weer en de vele regen vooraf met vele plassen en modder als gevolg, maar toch de 60km vrij vlot kunnen uitrijden.
Een pluim aan de organisatoren voor wat het parcours betreft, mooi, gevarieerd parcours en quasi non-stop ver van de bebouwde kom in velden bossen, goed gedaan!
Verdient betere weersomstandigheden en meer deelnemers, maar ben sowieso ook volgend jaar van de partij!
Een pluim aan de organisatoren voor wat het parcours betreft, mooi, gevarieerd parcours en quasi non-stop ver van de bebouwde kom in velden bossen, goed gedaan!
Verdient betere weersomstandigheden en meer deelnemers, maar ben sowieso ook volgend jaar van de partij!
-
the one and lonely
- Mountainbiker
Post by the one and lonely »
om 10u30 als laatste vertrokken voor eveneens 60km. Slechts een half uurtje regen gehad en daarna bijna uitsluitend zon. De wind daarentegen is niet samen vertrokken met de regen. Na 18km stond ik al terug aan de Lange Akker
. Toch nog eens teruggedraaid en uiteindelijk ook gevonden waar ik verkeerd gereden was. Voorts geen enkele deelnemer meer tegengekomen op de tocht. Zelfs de bevoorrading dacht dat ik afgeslagen was
en was nergens meer te bespeuren. Na 4u rijden en 72,5km ben ik voldaan aangekomen. Bedankt aan de organisatie voor deze gevarieerde tocht en om de douches toch nog beschikbaar te houden. Volgend jaar kom ik terug met hopelijk iets beter weer.
P.S.: de eitjes zullen smaken
P.S.: de eitjes zullen smaken
We waren gestart met de bedoeling om de 60 te doen..maar wijselijk besloten er 50 van te maken
Het parcour vonden wij weinig uitdagend maar we weten ook dat dit in deze streek ook niet zo makkelijk is.
De wind en tijdens de laatste 20km ook de regen, hebben er wel voor gezorgd dat dit best een pittig tochtje was.
Kortom :; we hebben er weer van genoten! Met dank aan de organisatie!
Het parcour vonden wij weinig uitdagend maar we weten ook dat dit in deze streek ook niet zo makkelijk is.
De wind en tijdens de laatste 20km ook de regen, hebben er wel voor gezorgd dat dit best een pittig tochtje was.
Kortom :; we hebben er weer van genoten! Met dank aan de organisatie!
- Dickie
- Mountainbiker
Gezien de weersvoorspellingen ben ik toch maar met de auto afgekomen, er was nog plaats net voor de ingang.
Rond 8'en op het zadel gesprongen.
De wind blies gelukkig meer in het nadeel tijdens het eerste deel van de tocht.
Zelfs het zonnetje piepte af en toe door de jagende wolken.
Op de Scheldedijk in Uitbergen was het vechten tegen de felle zijwind om de fiets onder controle te houden en niet van de dijk te waaien.
Tijdens het laatste kwart begon de wind wat te minderen en de regen nam het over.
Er was nu meer rugwind, zo kon het tempo omhoog en was ik net voor de zwaarste drash binnen.
Onderweg had de wind zelfs een 2-tal pijltjes verdraaid, voor de rest van het parcours was de bepijling prima.
Met dat weer had de modder geen kans om vast te koeken, de bike-wash toverde snel weer een blinkende fiets vanonder de prut, weeral chance gehad
Op de aprés bleef het rustig, ik vermoed dat de architect van die cafetaria iemand met een allergie tegen zonlicht was
?
Hopelijk volgend jaar beter weer.
Rond 8'en op het zadel gesprongen.
De wind blies gelukkig meer in het nadeel tijdens het eerste deel van de tocht.
Zelfs het zonnetje piepte af en toe door de jagende wolken.
Op de Scheldedijk in Uitbergen was het vechten tegen de felle zijwind om de fiets onder controle te houden en niet van de dijk te waaien.
Tijdens het laatste kwart begon de wind wat te minderen en de regen nam het over.
Er was nu meer rugwind, zo kon het tempo omhoog en was ik net voor de zwaarste drash binnen.
Onderweg had de wind zelfs een 2-tal pijltjes verdraaid, voor de rest van het parcours was de bepijling prima.
Met dat weer had de modder geen kans om vast te koeken, de bike-wash toverde snel weer een blinkende fiets vanonder de prut, weeral chance gehad
Op de aprés bleef het rustig, ik vermoed dat de architect van die cafetaria iemand met een allergie tegen zonlicht was
Hopelijk volgend jaar beter weer.