Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- flashing1
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Helo
ik ga morgen is rijden te Boom en te Niel " Waterfront ' trouwens is er daar een mooi nieuw stuk aangebreid door mij , ik zo zeggen go for it !!
ik ga morgen is rijden te Boom en te Niel " Waterfront ' trouwens is er daar een mooi nieuw stuk aangebreid door mij , ik zo zeggen go for it !!
- flashing1
- Mountainbiker
Waterfront zoals het nu is , ingang via gallieleilaan Niel
https://connect.garmin.com/modern/activ ... /0?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://connect.garmin.com/modern/activ ... /0?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Adriano84 wrote:Hi guys. Kan iemand van de locals me vertellen of de parcours terug berijdbaar zijn, of is het nog teveel ploeteren?
Deze ochtend gaan fietsen in de kleiputten Terhagen, parcours ligt er goed berijdbaar bij.wiely wrote:Hier ook interesse in de toestand van het parcour.
Deze middag ook nog ongepland die kant op geweest en lekker kunnen spelen in de Schorre en Terhagen. Was goed berijdbaar maar alles was toch wel vies door sommige korte plassen en modderstukjes. Maar daar is het mountainbike voor. 
Overigens respect aan de man op zijn CX fiets in Terhagen. Hij probeerde een stukje mee te rijden over de blauwe route maar bleef daarna wijselijk op de wat makkelijkere wandelpaden
Overigens respect aan de man op zijn CX fiets in Terhagen. Hij probeerde een stukje mee te rijden over de blauwe route maar bleef daarna wijselijk op de wat makkelijkere wandelpaden
- flashing1
- Mountainbiker
Halo ,
De Rockytrail in Terhagen is wat veranderd , bvb een drop is bijgecreeerd ( 40 cm hoog )en een bult is wat aangepast zodat je kan springen/ droppen , allebei met rotsen natuurlijk en veel zand / klei
Er staat een waarschuwingbord voor de niet Forumliefhebbers .
Later meer ..... ik doe verder .
Nortshore plannen momenteel als ik genoeg hout heb .
De Rockytrail in Terhagen is wat veranderd , bvb een drop is bijgecreeerd ( 40 cm hoog )en een bult is wat aangepast zodat je kan springen/ droppen , allebei met rotsen natuurlijk en veel zand / klei
Er staat een waarschuwingbord voor de niet Forumliefhebbers .
Later meer ..... ik doe verder .
Nortshore plannen momenteel als ik genoeg hout heb .