12.03.2016 - Gistel - 16de Lenteveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meuldersraf
Mountainbiker

Re: 12.03.2016 - Gistel - 16de Lenteveldtoertocht

Post by meuldersraf »

bjorncyclist wrote:Geel met rode punt.
Bjorn, je hebt er vandaag zo veel gehangen. Bedankt
Oranje met gele punt. zie site hieronder.
http://lenteveldtoertocht.homestead.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
rlannoy
Mountainbiker

Post by rlannoy »

eerst de zwemles van dochterlief en dan kom ik af!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Een tocht waarin er veel werk zit.
De weinige baggerstroken :oops: :oops: hebben we overal kunnen rijden en weeral eens gejeund te Gistel =D> =D> =D>
En daarbovenop een pracht van een weer met het zonnetje volop aanwezig :bounce: :bounce:
Om toch een klein puntje van kritiek op te noemen;
met de laaghangende zon en de donkere pijlen op veel plaatsen laag gehangen was het even opletten en toch éénmaal misreden........maar dit is muggeziften.
Ook helaas weeral eens opgemerkt, terwijl de organisatie moeite noch tijd spaart om meerdere privéstukken erin te stoppen toch wel weeral verpakkingen van repen tegen gekomen :oops: ](*,) :-k foei
Gistel, op naar de volgende
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Bravo voor de organisatie! Heel veel werk in gestoken. Ik denk niet dat er nog veel meer uit de streek te halen is. =D> =D> =D>
Leuke bruggetjes ! =D> Ben heel tevreden dat ik hem weer eens gereden heb. Staat met stip voor volgend jaar. 8)
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen onder een stralende zon genoten van 58 km bikefun!!!!!

Chapeau voor het werk die de organisatie hierin heeft gestopt!!! Prachtige stukken veel privestukken en heel veel stroken waar we nog nooit gereden hadden..... het was echt genieten van begin tot einde..... de verplaatsing meer dan waard..... tot de volgende editie.... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
rlannoy
Mountainbiker

Post by rlannoy »

zalige rit! proficiat ad organisatie =D>
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

Zoals hier boven al vermeld is,een top rit wij zijn er dan ook graag terug bij op de volgende editie,

Grts. De liebhertjes.

Ps.waar kunnen we de foto's terugvinden?
meuldersraf
Mountainbiker

Post by meuldersraf »

liebherr 914 wrote:Zoals hier boven al vermeld is,een top rit wij zijn er dan ook graag terug bij op de volgende editie,

Grts. De liebhertjes.

Ps.waar kunnen we de foto's terugvinden?
http://koninklijkesportclubgistel.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Koninklijke-Sp ... 717766869/" onclick="window.open(this.href);return false;
De foto's staan op facebook. Je kan ook via de site van sportclub Gistel gaan en zo naar facebook.
Bedankt aan de deelnemers. :-D :-D :-D
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

alles is hier al gezegd ....prachtig.Dit was mijn eerste tocht op de fatbike en dus dubbel fun.
the one and lonely
Mountainbiker

Post by the one and lonely »

spiermassa wrote:alles is hier al gezegd ....prachtig.Dit was mijn eerste tocht op de fatbike en dus dubbel fun.
Ik dacht het al dat ik je sporen in de eerste zandbak had zien staan. Ik ben met mijn fatty omstreeks 11u gestart voor de volle buit. Eerste keer dit jaar en het deed ongelofelijk veel deugd. Prima tocht er weer in te komen na alle natte ellende van de voorgaande weken/maanden.
Bedankt aan de hele organisatie voor deze uitstekende tocht.
Post Reply