13.03.2016 - Bertem - 16de 3-Valleien MTB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

Re: 13.03.2016 - Bertem - 16de 3-Valleien MTB Toertocht

Post by WK Wringers Bertem »

=D>
DDT-STAS wrote:Met dit prachtig weer staan we ook a d start voor de 63 :-D
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

piewieken wrote:tingel bikers uit liedekerke aanwezig
super !
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

kermit954 wrote:Is deze tocht te rijden met vaste voorvork? Vering is nog binnen voor onderhoud maar door het goede weer kriebelt het toch al om het bos/veld in te duiken.
Er zijn leden van onze club die deze TT rijden met een vaste voorvork dus ik ga ervan uit dat dit zonder meer mogelijk is.

Als je de 63km tocht rijdt en in de buurt van km 23.4 (na de passage in Florival - richting Nethen ) dan zal je een bord zien staan met gevaar, deze afdaling is niet zo steil doch wel voorzien van dikke stenen, obstakels, boomstronk, stukken uitgespoelde berm etc. Hier zou ik het sowieso wat rustig aandoen, vaste voorvork of niet.
leuk toch ! :-D
Strijkijzer
Mountainbiker

Post by Strijkijzer »

Tot morgen voor de eerste lente-rit ;)
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Me and my Dale .... We komen af 8)f
De 63 lijkt me helemaal mijn ding :wink:
Last edited by Schoupabiker on Sat 12 Mar 2016 22:22, edited 1 time in total.
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

Sorry WK de Wringers, het gaat t'm niet worden :oops: :oops: :oops: :oops: ondanks de Omer , vorig jaar minder hm, toen bleef ik eigenlijk een beetje op mijn honger zitten en dit jaar ander parcours =D> =D> =D> voor jullie.
Op dit moment zouden die weinige hm mij goed uitkomen ipv. die meer hm van deze editie, richting percot en nethen, dit ivm. het pas laat beginnen met mtb vanwege natte winter dus weinig km in de benen en dus nog minder hm, eigen schuld dikke bult.
Anderzijds als ik meer in de benen zou hebben is natuurlijk Andenne een goed alternatief, maar dit terzijde.
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

El Toro Cycling Club HB wrote:Sorry WK de Wringers, het gaat t'm niet worden :oops: :oops: :oops: :oops: ondanks de Omer , vorig jaar minder hm, toen bleef ik eigenlijk een beetje op mijn honger zitten en dit jaar ander parcours =D> =D> =D> voor jullie.
Op dit moment zouden die weinige hm mij goed uitkomen ipv. die meer hm van deze editie, richting percot en nethen, dit ivm. het pas laat beginnen met mtb vanwege natte winter dus weinig km in de benen en dus nog minder hm, eigen schuld dikke bult.
Anderzijds als ik meer in de benen zou hebben is natuurlijk Andenne een goed alternatief, maar dit terzijde.
Volgend jaar zijn we er opnieuw !
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

Schoupabiker wrote:Me and my Dale .... We komen af 8)f
De 63 lijkt me helemaal mijn ding :wink:
:wink:
WK Wringers Bertem
Mountainbiker

Strijkijzer wrote:Tot morgen voor de eerste lente-rit ;)
genieten maar :-D
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

WK Wringers Bertem wrote:
El Toro Cycling Club HB wrote:Sorry WK de Wringers, het gaat t'm niet worden :oops: :oops: :oops: :oops: ondanks de Omer , vorig jaar minder hm, toen bleef ik eigenlijk een beetje op mijn honger zitten en dit jaar ander parcours =D> =D> =D> voor jullie.
Volgend jaar zijn we er opnieuw !
weet ik
Post Reply