Niemand???Sloebertje wrote:Hoi, wegens omstandigheden heb ik maar de kleine rit kunnen rijden heeft er iemand de grote rit op gps?
Kan je deze posten? (gpx-bestand)
Thanks.
28.02.2016 - Koksijde - 22ste toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sloebertje
- Mountainbiker
Re: 28.02.2016 - Koksijde - 22ste toertocht
Post by Sloebertje »
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Ik heb ook de kleine toer gedaan dus kan je niet helpen.Sloebertje wrote: Niemand???
Moest je op Strava ofzo zitten kun je daar mss iemand vinden via flyby's
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
zou ik ook graag weten waar die veel betere zijnomega1 wrote:Wow, Waar zin er dan nog betere te vinden?johnny66 wrote:persoonlijk vond ik deze rit de slechtste van alle strandritten,extreem veel mooie stukken zaten er niet in,ik was teleurgesteld
spiermassa wrote:zou ik ook graag weten waar die veel betere zijnomega1 wrote:Wow, Waar zin er dan nog betere te vinden?johnny66 wrote:persoonlijk vond ik deze rit de slechtste van alle strandritten,extreem veel mooie stukken zaten er niet in,ik was teleurgesteld
Die betere die wil ik ook kennen;
Mijn ervaring met kust tour tochten is tussen Zeebrugge en Franse grens TOP ritten (De Haan, Bredene, Middelkerke, Nieuwpoort, Koksijde, Oostduinkerke en De Panne al gereden) en van Zeebrugge richting de Nederlandse grens gewoon goede ritten maar met wel meer polder en geen strand (enkel nog maar Knokke Heist gereden)
- henkieboy
- Mountainbiker
mshn volgende keer uw Ferrari EVO F40 18 inch special edition gebruikenjohnny66 wrote:persoonlijk vond ik deze rit de slechtste van alle strandritten,extreem veel mooie stukken zaten er niet in,ik was teleurgesteld