06.03.2016 - Huldenberg - MTB Team LG Loonbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Free_ltd
Mountainbiker

Re: 06.03.2016 - Huldenberg - MTB Team LG Loonbeek

Post by Free_ltd »

Droog is natuurlijk leuk, maar ik kan ook enorm genieten van door de modder te ploeteren. Dacht dat dit net een onderdeel wad was MTB'en ;-).

Ik heb geen vervoersmogelijkheden momenteel, dus deze overslaan.
CRAPS
Mountainbiker

Post by CRAPS »

Van de organisatie :

Gisteren alles zitten afpijlen , was geen pretje in die koude regen maar we hebben het ervoor over !
Modder , ja, dat kunnen we en willen we niet ontkennen, is het te doen ? , zeker en vast. Wie de tocht van Huldenberg kent weet dat we "proberen" de ploeterstukken er uit te halen maar altijd lukken we daar niet in, onze verontschuldigingen hiervoor. We zijn van datum veranderd net door de aanhoudende slechte weersomstandigheden eind januari de laatste jaren maar de weergoden hebben beslist ons ook in maart op de proef te stellen !
Toch blijven we er van overtuigd dat deze tocht de moeite waard is en zijn we er ook van overtuigd dat je zal moeten stoempen :-D maar dat is part of the game in de MTB sport !
Tot morgen en neem zeker een kijkje op onze facebookpagina, daar houden we jullie verder op de hoogte.
" onclick="window.open(this.href);return false;
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

CRAPS wrote:Van de organisatie :

Gisteren alles zitten afpijlen , was geen pretje in die koude regen maar we hebben het ervoor over !
Modder , ja, dat kunnen we en willen we niet ontkennen, is het te doen ? , zeker en vast. Wie de tocht van Huldenberg kent weet dat we "proberen" de ploeterstukken er uit te halen maar altijd lukken we daar niet in, onze verontschuldigingen hiervoor. We zijn van datum veranderd net door de aanhoudende slechte weersomstandigheden eind januari de laatste jaren maar de weergoden hebben beslist ons ook in maart op de proef te stellen !
Toch blijven we er van overtuigd dat deze tocht de moeite waard is en zijn we er ook van overtuigd dat je zal moeten stoempen :-D maar dat is part of the game in de MTB sport !
Tot morgen en neem zeker een kijkje op onze facebookpagina, daar houden we jullie verder op de hoogte.
" onclick="window.open(this.href);return false;

=D> =D> =D> =D> =D> (o) voor jullie oprechtheid, chapeau!!!

Ga zo door.
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

Laat die modder maar komen. Present voor de 65. :bounce:
Free_ltd
Mountainbiker

Post by Free_ltd »

Voor degenen die nog moesten twijfelen, het is in de regio stralend weer. Banden zijn wel nat. Dus boswegen ook nat en modderig, maar ze voorspellen pas regen vanaf 16u :lol:

Jammer dat ik moet passen. Moet me echt eens een dakdrager aanschaffen :lol:

En omdat ik vandaag geen zin heb om te kuisen (moet namiddag nog op familiebezoek), ga ik maar eens uitzonderlijk op ne zondag naar de Aikido om toch iets van coloriën te verbranden :lol:

Voor degenen die gaan: have fun.
Wij gaan volgende week die van Bertem doen.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Hier is toch al aardig wat regen gevallen, en zo ver van Huldenberg is dat niet.
Free_ltd
Mountainbiker

Post by Free_ltd »

Ik woont tegen Bertem en zat tot 12.45u in Korbeel-Dijle. Toen ik buiten kwam was er een hevige bui.

Tis te hopen dat het voor de deelnemers het plezier noet vergald heeft.
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

65 km gedaan. Had er uiteindelijk 70.

Het was allemaal goed te doen. Het was zalig biken eigenlijk. Overal goed kunnen doorrijden.

Een ding moet me van het hart: geef ons het gouden februari-trio terug! Het was een gemis.
tommetoch
Mountainbiker

Post by tommetoch »

Toporganisatie en topparcours!
Alles goed berijdbaar.
Afwezigen hadden ongelijk!
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

Alles goed berijdbaar... Dat is toch wel ietske overdreven. Er kwam toch redelijk wat bagger en schuifwerk aan te pas. Juist bij het binnen rijden gingen de hemelsluizen even open, maar onderweg op een paar druppels na geen regen gezien. Er was wel veel minder volk als voorgaande jaren. Ik moet zeggen dat ik zelf toevallig via dit forum vernomen heb dat er een rit was in Huldenberg. Op de vwb kalender staat deze niet vermeld.
Post Reply