06.03.2016 - Huldenberg - MTB Team LG Loonbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CRAPS
Mountainbiker

06.03.2016 - Huldenberg - MTB Team LG Loonbeek

Post by CRAPS »

Op zondag 06/03/2016 gaat voor de 25ste keer onze MTB happening door te Huldenberg.
Sinds jaar en dag organiseerden we dit op de laatste zondag van januari, vanaf dit jaar verhuizen we naar de eerste zondag van maart !
Sneeuw is er hopelijk nu niet meer bij =;
Hierbij een link naar onze Facebookpagina en website voor meer informatie !
" onclick="window.open(this.href);return false;
website http://www.lg-loonbeek.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Allen welkom !
piedrobiker
Mountainbiker

Re: 06.03.2016 - Huldenberg - MTB Team LG Loonbeek

Post by piedrobiker »

Ik weet nog niet of ik hier zal komen meerijden, maar als ik hier kom zal het de eerste zijn dat ik in deze streek kom meerijden. Ik kom namelijk van de kust. Welke banden zouden het beste zijn voor deze ondergrond?
Stofhapper
Mountainbiker

Post by Stofhapper »

@Piedrobiker Best modderbandjes want het kan er glibberen. Zeker de moeite om te komen, prachtige omgeving en goed wat hoogtemeters #-o #-o
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ik stel vast dat hiermee de Brabantse triple van de agenda is verdwenen. Jammer, maar ik ben er toch in geslaagd om ze tweemaal aan elkaar te rijgen, met Huldenberg als mijn persoonlijke belichaming van 'zot zijn doet geen zeer'. Je moest eens weten. Huldenberg staat sowieso in mijn agenda net zoals Pellenberg en De Zoenk later in het jaar. Een beetje nostalgie moet kunnen, vind ik.
jotabomba
Mountainbiker

Post by jotabomba »

Prachtige, niet te onderschatten toer.
Heb deze al een paar keer gereden, prachtige omgeving.
Is vertrek niet (meer) aan de voetbalterreinen?
Tot zondag
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Zou deze ook eindelijk eens aan mijn bike willen rijgen, al heb ik vernomen dat het er best modderig kan zijn...

heb liever wat droger, herinner me nog versie van Heverlee en Pellenberg die ik wel al gedaan heb waar je nergens naar boven kon rijden, en dan heeft dit niet te maken met mijn capaciteiten.
Hoe is de situatie nu?
deadric
Mountainbiker

Post by deadric »

BerggeitCasualFietser wrote:Zou deze ook eindelijk eens aan mijn bike willen rijgen, al heb ik vernomen dat het er best modderig kan zijn...

heb liever wat droger, herinner me nog versie van Heverlee en Pellenberg die ik wel al gedaan heb waar je nergens naar boven kon rijden, en dan heeft dit niet te maken met mijn capaciteiten.
Hoe is de situatie nu?
Volgens mij gaat er wel wat modder zijn, maar ben ook wel benieuwd naar een reactie van de organisatie :)
YBR
Mountainbiker

Post by YBR »

mannekes hou toch eens op met dat gezaag over modder of niet, welke banden, welke druk ...
en dan nu al de organisatie aan de muur willen pinnen
ja er is wat regen nat gevallen afgelopen dagen/winter, so what
als je per sé droog onder de wielen wil ga dan spinnen of ga biljarten

weer of geen weer, Huldenberg en ruime omgeving is schitterend decor om in/door te biken
steven meirlaen
Mountainbiker

Post by steven meirlaen »

YBR wrote:mannekes hou toch eens op met dat gezaag over modder of niet, welke banden, welke druk ...
en dan nu al de organisatie aan de muur willen pinnen
ja er is wat regen nat gevallen afgelopen dagen/winter, so what
als je per sé droog onder de wielen wil ga dan spinnen of ga biljarten

weer of geen weer, Huldenberg en ruime omgeving is schitterend decor om in/door te biken
+ 1

bekijk hun facebook pagina, dan zie je dat er veel gewerkt wordt voor ons.
" onclick="window.open(this.href);return false;
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Ik wil de organisatie niet afbreken, integendeel.
Ik wil alleen zorgen dat ik ook een een fijne morgen heb, naast alle modderliefhebbers.

Ik heb de voorbije jaren de drogere ondergrond weten appreciëren, en met een heuvelachtig parcours heb ik geen zin om elke klim te voet te moeten staan, ondanks mijn klimkwaliteiten.
Deze tijd van het jaar is het niet relevant om modder te vermijden, maar ik tracht wel enigszins rekening mee te houden met overwegend modder, of goed berijdbaar ondanks de omstandigheden.
Post Reply