App

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Edlisjas
Mountainbiker

Re: App

Post by Edlisjas »

Is terug in orde lijkt me!
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Edlisjas wrote:Wellicht een foutje in de update van vannacht. "Oude" versie wordt teruggezet en men onderzoekt de zaak.

Mercie voor de feedback!
Vind ik leuk
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Deze topic eens terug van onder het stof gehaald. De app wil bij mij niet meer updaten. De kalender loopt nog tot eind deze maand en dan stopt het. Hij lijkt me ook ver van volledig. Zijn er nog met dit probleem?
Boebbel
Forum beheerder

Post by Boebbel »

kenny wrote: Tue 08 Jul 2025 21:56 Deze topic eens terug van onder het stof gehaald. De app wil bij mij niet meer updaten. De kalender loopt nog tot eind deze maand en dan stopt het. Hij lijkt me ook ver van volledig. Zijn er nog met dit probleem?
Het is wel te verwachten. Er was al eens een aankondiging dat ze de app uit the app/play store hadden gehaald. Ik heb me al zot gezocht achter die aankondiging, maar 'k vind die voor 't moment niet.

Het is dus de bedoeling dat je de site gebruikt. https://www.mountainbike.be/toertochten-overzicht.

Dat geeft inderdaad minder functionaliteit - vind ik persoonlijk - maar diegene die de rekening betaalt, heeft het voor het zeggen.
Post Reply