28.02.2016 - Koksijde - 22ste toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meridagirl
- Mountainbiker
Re: 28.02.2016 - Koksijde - 22ste toertocht
Post by meridagirl »
Ik kijk ernaar uit om hier te rijden.
-
verry slowwww
- Mountainbiker
- Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm
Post by verry slowwww »
meer van dit , de 50 genomen (kon ni anders ,had geen splitsing gezien
) maar geen spijt ,1 van de mooiste tot nu toe aan de zee voor mij , en de militaire bassis als afsluiter was top
goed systeem met fiets bewaking, organisatie verdient daar een pluim voor alles
goed systeem met fiets bewaking, organisatie verdient daar een pluim voor alles
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
Bedankt voor de hele mooie voormiddag, alles was er aanwezig , perfecte tocht, een ding spijtig dat er volle flesje aquarius konden meegenomen worden, en dat doen er dan een paar en vind je de flesjes in de duinen, spijtig dat er nog zijn die dat doen, zulke mensen hebben voor niets respect, voor de rest bedankt en tot volgende keer
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Een super ritje onder een stralende zon. Bevoorradingen waren top en het parcours een pareltje. Merci aan de organisatie.
- winnes
- Mountainbiker
- Location: Schwinn Mesa GS 2000, XT/XTR, SID 2004, DT Swiss wielen
Heb eerst de 50 en dan nog eens de 35 gereden.
Super organisatie.
Als vlaams-brabander bleek dit zwaarder dan verwacht...
Super organisatie.
Als vlaams-brabander bleek dit zwaarder dan verwacht...
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Blankenberhe, Blankenberge,parel-aan-de-kust......werd er destijds ooit gezongen. Ik zat ook te zingen toen ik terug huiswaarts reed (ik zat alleen é
). Maar 'Blankenberge' werd vervangen door 'Koksijde' . Dit was terug een parel van een mountainbike rit.
Alles zat dan ook mee: goed fietsweer, schitterende organisatie, de beste compagnie van het Noordelijk halfrond (en ver daarbuiten
), wind achter langs de kustlijn, afdalingen door het losse,mulle zand (mijn techniek staat nog niet op punt maar ik geraak altijd beneden
). Zelfs enkele probleemtjes aan de fietsen werden vakkundig en in no time verholpen. De pijltjes werden al na 2 km genegeerd want "daar ligt er nog een skoon stukske" werd nu en dan eens geroepen. Ge kent die gasten é
.Naar het schijnt stonden enkele plaatselijke jonge deernen ons aan te moedigen. Van horen zeggen van gasten die het gehoord hebben scandeerden ze zelfs onze namen ! Doch, mijn adrenaline, concentratie en krachten had ik 52 km aan één stuk elders nodig. Mijn hart bloedde op het moment dat ik moest afzeggen voor een tochtje in Noord-Fr. Terriltochten liggen mij nu éénmaal. Maar dit was hier ook een terriltocht!!, maar dan in 't zand
. Volgende week kunnen we weer naar terrilland (Lallaing) maar Koksijde blijft een pareltje (voor de liefhebbers). Nog even een bedankwoordje in tweevoud aan onze allerliefste Mathias om toch maar vandaag de bomen om te hakken ipv met ons mee te rijden. Zodoende werd onze gemiddelde snelheid vandaag met 5 km naar beneden gehaald en kon ik deze keer aan de meet wél nog mijn naam zeggen. Bedankt Mathiaske ( maar werk maar goe door da je volgende keer weer mee zijt
).
Alles zat dan ook mee: goed fietsweer, schitterende organisatie, de beste compagnie van het Noordelijk halfrond (en ver daarbuiten
-
Witten79
- Mountainbiker
De eerste keer Koksijde en de eerste keer het strand gedaan!!!
Jaja, I'm loving it.
Just los zand is niet mijn dada maar dat kunnen we leren waarderen.
Bv was goed, afspuitstand was in orde, apres goed.
Tot de volgende
Jaja, I'm loving it.
Just los zand is niet mijn dada maar dat kunnen we leren waarderen.
Bv was goed, afspuitstand was in orde, apres goed.
Tot de volgende
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Mssch vlug even 1 dingetje van het hart , zeg mannekes (of vrouwkes in dit geval) of we nu inschrijven 10 of 5 voor 8 of om 8H zal er niet op aankomen zekerst
De rit zelf , met 3 grysperres gestart en genoten van alle 86Km

De rit zelf , met 3 grysperres gestart en genoten van alle 86Km