Mijn vast rondje is het kloosterbos en het provinciaal domein puyenbroeck.KrisMaes76 wrote:Daar gaan we zaterdag min of meer passeren, naar het kloosterbos en dan tussen de windmolens gaan rijdenmister_X_men125 wrote:Zelzate
Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
mister_X_men125
- Mountainbiker
Re: Van waar zijn jullie?
Post by mister_X_men125 »
-
Christian_V
- Mountainbiker
Re:
Post by Christian_V »
Hookipa wrote:aha, nog volk uit de rupelstreekRVH wrote:Aha den gekende tienbunder waar Roland Liboton zo dikwijls zijn tegenstanders belachelijk maaktefrank79 wrote:ik amuseer mij op de konijnkesberg en den tienbunder,biesenhuisken
de leiberg
ik woon in rillaar![]()
Ik ben van Reet, afkomstig uit Terhagen, dit alles aan de voet van het domein " de schorre " en de kleiputten.
Enen van de Rupelstreek zeg maar.ik ben uit Schelle en heb de laatste jaren bij de megabikers uit Reet meegereden!!! Maar da clubke is momenteel zo goed als uitgestorven, dus rij ik momenteel alleen of soms samen met ne oud clubmaat. Mocht ge tips hebben i.v.m. een actieve club in de omgeving laat maar weten !!!!
En al een clubke gevonden in de buurt van Reet ? Ook van dare maar sinds kort in Aartselaar gaan wonen