Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
mister_X_men125
Mountainbiker

Re: Van waar zijn jullie?

Post by mister_X_men125 »

KrisMaes76 wrote:
mister_X_men125 wrote:Zelzate
Daar gaan we zaterdag min of meer passeren, naar het kloosterbos en dan tussen de windmolens gaan rijden
Mijn vast rondje is het kloosterbos en het provinciaal domein puyenbroeck.
J.niceson
Mountainbiker

Post by J.niceson »

Zonhoven.op een paar kilometer van de wondermooie teut :-({|=
Lup
Mountainbiker

Post by Lup »

Turnhout
timv87
Mountainbiker

Post by timv87 »

Hasselt
Bobdw
Mountainbiker

Post by Bobdw »

zelzate

weet ondertussen elke steen op de bloso rit Wachtebeke liggen ;) , liefhebber toertochten, vooral ronde van het waasland zijn meestal mooie ritten
Christian_V
Mountainbiker

Re:

Post by Christian_V »

Hookipa wrote:
RVH wrote:
frank79 wrote:ik amuseer mij op de konijnkesberg en den tienbunder,biesenhuisken
de leiberg
ik woon in rillaar :bounce:
Aha den gekende tienbunder waar Roland Liboton zo dikwijls zijn tegenstanders belachelijk maakte =D>

Ik ben van Reet, afkomstig uit Terhagen, dit alles aan de voet van het domein " de schorre " en de kleiputten.
Enen van de Rupelstreek zeg maar.
aha, nog volk uit de rupelstreek :bounce: ik ben uit Schelle en heb de laatste jaren bij de megabikers uit Reet meegereden!!! Maar da clubke is momenteel zo goed als uitgestorven, dus rij ik momenteel alleen of soms samen met ne oud clubmaat. Mocht ge tips hebben i.v.m. een actieve club in de omgeving laat maar weten !!!!

En al een clubke gevonden in de buurt van Reet ? Ook van dare maar sinds kort in Aartselaar gaan wonen
Post Reply