Enkele foto's van vanmorgen
https://www.facebook.com/koersfotos.van ... ef=message" onclick="window.open(this.href);return false;
06-07.02.2016 - Westouter - Berghazentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Berghazentocht
- Mountainbiker
Re: BERGHAZENTOCHT 06/07/02/16 TE WESTOUTER
Post by Berghazentocht »
Dank aan allen jullie waren fantastisch.
Starten kan morgen vanaf 7u30 tot 11u.
De weergoden zullen ons ook op zondag goed gezind zijn.
Starten kan morgen vanaf 7u30 tot 11u.
De weergoden zullen ons ook op zondag goed gezind zijn.
Hier een toffe,vrij lastige 50 km. gereden,was overal goed berijdbaar Goed bepijld en voldoende bij de bevoorrading . Een klein minpuntje de extra lus mocht wat meer mtb gehalte hebben . Tot de volgende !!
-
Platsekeun
- Mountainbiker
Post by Platsekeun »
Drie maal over het parcours gefietst: gisterenmorgen 35km was te doen, gisterennamiddag 50km lag er uitstekend bij en deze voormiddag 50km was zwaar en soms op de limiet. De opmerking over de lus is terecht, maar moesten 3 stroken schrappen: 2 lagen er té vettig bij en de derde strook werd voortdurend gesaboteerd: bepijling verdween 3 maal ...
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Hier gisteren ook met roeselarenoare gestart voor de 50 , onterecht ZEEER weinig volk op de grote lus want parcours lag niet droog...uiteraard...maar zeker niets om de neus voor op te halen.
wij zijn op zaterdag gestart met twee. Perfecte bepijling, mooie bevoorrading, vaak nog goed berijdbare paden, redelijk wat wind (zeker bij de extra lus), de nodige hoogtemeters.. en een Sint-Bernardus
. Dit alles met een heel mooie organisatie.
Inderdaad wel weinig volk op de extra lus.
tot volgende jaar!
Inderdaad wel weinig volk op de extra lus.
tot volgende jaar!
Vanmorgen om 07:00 gestart met de CX-fiets,
om samen met iemand van de organisatie nog eens de 50km te controleren op pijltjes.
Heuvelland en omstreken bij het ochtendgloren, ik kan het trouwens iedereen aanraden!
Ik kreeg een prima tocht voorgeschoteld met heel veel stroken off-road voor de tijd van het jaar.
En ja, soms vettig en op het randje, maar overal doenbaar.
Bevoorrading stak goed ineen, net als de fietsenstalling, de afspuitstand.
Chapeau aan het organiserende team, alle lof voor deze mensen die mij een prettige voormiddag bezorgden! Hier zien ze mij nog terug!
om samen met iemand van de organisatie nog eens de 50km te controleren op pijltjes.
Heuvelland en omstreken bij het ochtendgloren, ik kan het trouwens iedereen aanraden!
Ik kreeg een prima tocht voorgeschoteld met heel veel stroken off-road voor de tijd van het jaar.
En ja, soms vettig en op het randje, maar overal doenbaar.
Bevoorrading stak goed ineen, net als de fietsenstalling, de afspuitstand.
Chapeau aan het organiserende team, alle lof voor deze mensen die mij een prettige voormiddag bezorgden! Hier zien ze mij nog terug!
Vond de tocht meer als de moeite waard ! zeker voor deze tijd van het jaar en de weersomstandigheden viel het parcours goed mee qua modder. Meestal de bovenste 2 cm die modder was met daaronder harde ondergrond. Heb al veel extremere parcours gereden. Ik reed de 50km en de wind maakte het op de extra lus wat lastiger. De lange dalende stukken was gewoon vlammen, iets wat je enkel in die regio hebt. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Prima organisatie.
Gisteren de cyclo gedaan, mooie tocht met lastig eerste deel (wind tegen en hoogte toename)
Perfecte bevooorading ( ook makkelijker toegangkelijk met koersfiets dan verleden jaar (modder))
Mij goed geamuseerd !
Perfecte bevooorading ( ook makkelijker toegangkelijk met koersfiets dan verleden jaar (modder))
Mij goed geamuseerd !