Cube elite c 68 sl teamline.
Thierry De Koninck
vossel 45
9450 Denderhoutem

Post by Sloebertje »

Waarom niet?|JEF| wrote:WTF?!?! Djeezus, hoeveel fietsen worden er wel niet gestolen op mtb-events??? Dat wist ik niet!!! (ben dan ook nog maar een beginner)
Daar ga je dan toch echt naartoe met de intentie om wat buit te maken, want een echte mtb-liefhebber doet zoiets niet.
Post by Pashley 24Mhz »
Post by Mister No Chaïn »
Waarom dit amper gebeurt, ik snap het ook niet.Pashley 24Mhz wrote:Moesten TT's nu eens de mogelijkheid hebben om buiten in te schrijven, terwijl je je fiets in de hand hebt... Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Omdat buiten het weer altijd parten kan spelen, en buiten met die centen, bandjes, papiertjes met noodnummers, binnen weten ze dat ze droog zitten.Mister No Chaïn wrote:Waarom dit amper gebeurt, ik snap het ook niet.Pashley 24Mhz wrote:Moesten TT's nu eens de mogelijkheid hebben om buiten in te schrijven, terwijl je je fiets in de hand hebt... Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Post by Pashley 24Mhz »
Maw gemakzucht....vedet wrote:Omdat buiten het weer altijd parten kan spelen, en buiten met die centen, bandjes, papiertjes met noodnummers, binnen weten ze dat ze droog zitten.Mister No Chaïn wrote:Waarom dit amper gebeurt, ik snap het ook niet.Pashley 24Mhz wrote:Moesten TT's nu eens de mogelijkheid hebben om buiten in te schrijven, terwijl je je fiets in de hand hebt... Kan toch niet zo moeilijk zijn.