MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Ook al op $mokey,
Als ge naar Holland wil biken rijdt ge best langs het kanaal langs de Blauwe Kei over die heuvelrug richting Lommel.Als ge dan aan de brug zijt aan de Vossemeren (er is daar ook een taverne maar de naam ontglipt me)steekt ge die over richting Holland en na een paar honderd meter over de grens vindt ge aan uwe linkerkant een bord met de info op.Heel goed te volgen en veel singletracks.Als ge er één route rijdt samen met op en af biken zult ge ongeveer een 80 km gedaan hebben.
Veel plezier
Supernaut
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Supernaut wrote:Ook al op $mokey,
Als ge naar Holland wil biken rijdt ge best langs het kanaal langs de Blauwe Kei over die heuvelrug richting Lommel.Als ge dan aan de brug zijt aan de Vossemeren (er is daar ook een taverne maar de naam ontglipt me)steekt ge die over richting Holland en na een paar honderd meter over de grens vindt ge aan uwe linkerkant een bord met de info op.Heel goed te volgen en veel singletracks.Als ge er één route rijdt samen met op en af biken zult ge ongeveer een 80 km gedaan hebben.
Veel plezier
Supernaut
=D> =D>
Eerst mijne pasta nog wa laten koken,eten,ochtendboodschapje en ik ben weg!Op naar de 80km dan.Bedankt! :wink:
$mokeyJoe
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

Gisteren tijdens een rit op en rond de Keiheuvel twee mensen tegen gekomen die een parcours aan't uitstippelen waren. En niet voor de TT van volgend weekend. Men plant hier namelijk een permanente route.
Er zouden twee lussen komen die slechts een heel klein gemeenschappelijk deel zouden hebben.
We zullen zien wat ervan komt.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Rasse wrote:Gisteren tijdens een rit op en rond de Keiheuvel twee mensen tegen gekomen die een parcours aan't uitstippelen waren. En niet voor de TT van volgend weekend. Men plant hier namelijk een permanente route.
Er zouden twee lussen komen die slechts een heel klein gemeenschappelijk deel zouden hebben.
We zullen zien wat ervan komt.
Laat die vaste route maar komen! Dan ga ik die af en toe ook eens onveilig maken! :wink:
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Mmmm...interessant zeg!Nog een route bij...een vaste dan...dan hebben we al Dessel,Kasterlee-Herentals en nu hopelijk de Keiheuvel-streek?!Dat komt snor!Oesje,en dan vergeet ik nog dat we een schone singletrack-heaven hebben langs het kanaal Bocholt-Herentals richting overpelt!We worden hier goed verwend jongens! =D> =D>
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

$mokeyJoe wrote:Oesje,en dan vergeet ik nog dat we een schone singletrack-heaven hebben langs het kanaal Bocholt-Herentals richting overpelt!We worden hier goed verwend jongens! =D> =D>
Waar precies?
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

[quote="Rasse"][quote="$mokeyJoe"]Oesje,en dan vergeet ik nog dat we een schone singletrack-heaven hebben langs het kanaal Bocholt-Herentals richting overpelt!We worden hier goed verwend jongens! =D> =D>[/quote]

Waar precies?[/quote]

Dat is waarschijnlijk aan de Bailey-brug richting Postel(brug wordt momenteel wel gerenoveerd ge moet langs de pannekoekenboot rijden om aan de overkant te raken).Dan kunt ge biken tot aan de voetgangersbrug ter hoogte van Maatheide, brug terug oversteken en dan de heuvelrug op om zo tot bijna in Overpelt te kunnen biken.Tof traject maar ge moet eigenlijk dan gewoon terug draaien wilt ge kunnen blijven biken anders wordt het gewoon terug over asfalt.

Rasse,
Die twee mensen was dat personeel van de Keiheuvel,want die hebben al eens geprobeerd om een vast parcours aan te leggen voor gasten uit het sporthotel.Waren toen zelfs bezig met vaste bordjes te hangen die ze op de gemeente hadden laten maken.Namiddag telefoon alles er terug af want ze(natuurliefhebbers) waren hun beklag al gaan doen OP DE GEMEENTE. [-X
Ik hoop dat er ooit iets van komt,maar ik vrees er voor.En misschien is het eigenlijk beter zo,ik ken er mijne weg toch en als het een vast parcours zou worden geef ik het 2 jaar en alles is daar naar de kl*ten gereden.Sorry, ik weet het da's een egoïstisch trekje. :oops:
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Voor mij hoeft zo'n vaste route op de keiheuvel in elk geval niet aangelegd te worden. Als ik in de buurt wat ga fietsen rij ik liever als een kieken zonder kop rond dan dat ik een vaste route moet volgen. Het is wel mooi voor mensen die op de keiheuvel gaan kamperen.
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

piefkie wrote:Voor mij hoeft zo'n vaste route op de keiheuvel in elk geval niet aangelegd te worden. Als ik in de buurt wat ga fietsen rij ik liever als een kieken zonder kop rond dan dat ik een vaste route moet volgen. Het is wel mooi voor mensen die op de keiheuvel gaan kamperen.
Voor mij hoeft zo een route natuurlijk ook niet. Ik ken intussen mijne weg hier en het kan alleen maar meer volk meebrengen.

Foei , foei , foei. Zo egoistisch ! 't Was è graptje. :P

@supernaut: ik moet met twee woorden spreken, want zeker ben ik er niet van, maar één van de twee was van de gemeente heb ik begrepen. De inzet zou , ofwel een vaste roete ofwel geen MTB meer op de Keiheuvel.
En idd. onder druk van onze groene kl***zakken.
Ze willen niet dat er nog kriskras door het bos gereden wordt, eigenlijk liefst helemaal niet meer, maar dat kunnen ze gelukkig nog niet gedaan krijgen.
Matejus
Mountainbiker

Post by Matejus »

joew gasten,

ik zen hie nief op da forum, hem begin dees wijk ne Merida gekocht en ga vrom beginne MTB'en. ik zen van Gompel dus die pattekes waar gellie het over hij soms die kome mij wel bekend veu, aliejen dieje van de Kaajheuvel dieje ken ik nog nie, woa is die start erges.
Tot merge in Wezel allemoal (iejeste rit mee klick-pedalle =D> )
Post Reply