lees hier
MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Waarschijnlijk zal ik op beide TT's wel aanwezig zijn,alhoewel ik zaterdags meestal werk...maar we zullen ons es proberen d'r onderuit te klappen veu nie te gan werken!
@taftje : Veel speciaals moet je niet meenemen naar een tt.
Je fiets,een helm(aangeraden) 3€+ drinkgeld(zoals Kristof meld!
) en een goed humeur!
@kristof : Je hoopt dat je s'anderdaags kunt gaan werken...Doe jij je werk zó graag dat je hoopt om te kunnen werken?(ik vraag het even uit nieuwsgierigheid
)Ik probeer me d'r altijd onderuit te klappen om niet te gaan werken
In elk geval tot een van deez dan...
Groetjes,
$mokeyJoe
@taftje : Veel speciaals moet je niet meenemen naar een tt.
Je fiets,een helm(aangeraden) 3€+ drinkgeld(zoals Kristof meld!
@kristof : Je hoopt dat je s'anderdaags kunt gaan werken...Doe jij je werk zó graag dat je hoopt om te kunnen werken?(ik vraag het even uit nieuwsgierigheid
In elk geval tot een van deez dan...
Groetjes,
$mokeyJoe
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Dat is eens iets anders dan ik in gedachte had!Hou je haaks dan en tot binnenkort!Kristof. wrote:Als ge al bijna een maand thuis zit zonder dat je iets deftig kunt doen, ben ik blij dat ik terug kan gaan werken.
Wat onrechtsreeks ook wil zeggen dat ik terug kan beginnen biken.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Pfff...ik kom er el wat laat mee af...
Ik heb morgen geen vervoer om naar een tt te gaan,maar dat neemt niet weg dat ik thuis ga blijven zitten.
Heeft iemand zin om mee te gaan fietsen.Meer bepaald richting Bloso Kasterlee-Herentals.Ik heb deze in de week nog gedaan en het viel goed mee(3 lussen)
Ik dacht deze dan nog maar eens doen morgen.Ik vertrek vanuit Mol.
Laat maar iets weten...als het nog kan.
Ik weet het...ik kom er wat laat mee af.
De groetjes dan,
$mokeyJoe
Ik heb morgen geen vervoer om naar een tt te gaan,maar dat neemt niet weg dat ik thuis ga blijven zitten.
Heeft iemand zin om mee te gaan fietsen.Meer bepaald richting Bloso Kasterlee-Herentals.Ik heb deze in de week nog gedaan en het viel goed mee(3 lussen)
Ik dacht deze dan nog maar eens doen morgen.Ik vertrek vanuit Mol.
Laat maar iets weten...als het nog kan.
Ik weet het...ik kom er wat laat mee af.
De groetjes dan,
$mokeyJoe
$mokey,nog een paar dagen geduld en ik pik mijn bikeske terug aan't wagonnetje.Alles verloopt vlot met ge weet wel hé.Als alles in orde is zal ik de pees er ook eens gaan opleggen se.
Amuseert u maar in Kasterlee
De groeten
Amuseert u maar in Kasterlee
De groeten
Last edited by Supernaut on Sun 30 Jan 2005 09:57, edited 1 time in total.