24.01.2016 Wechelderzande veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 24.01.2016 Wechelderzande veldtoertocht

Post by madskatingcow »

Stevestrong wrote:1 tip voor volgend jaar: de adamsberg is een leuke toevoeging (ik kende hem al van de zoersel fingo classic), maar nu had niemand er wat aan. Deze periode van het jaar stapt 90% zonder te proberen beneden al af om te voet naar boven te gaan. Misschien volgend jaar aanduiden als "extra technische lus" zodat niet iedereen erover gaat?
Wij hebben met drie toch vlotjes naar boven gereden, maar je moet ook wat geluk hebben met je voorliggers. Onze vierde man moest een stukje wandelen.

Zeer leuk parcours, zoals gezegd : een van de betere. Zelf was ik hier nog nooit geweest, maar de vele lovende commentaren maakten mij nieuwsgierig. Ondergrond lag er goed bij, hier en daar wel een zwaar stukje modder, zeker dat open stuk in het veld was hard duwen. Dat extra lusje van 3km ging er vlot door. Bij aankomst hadden we 43.28 km op de teller (overal de 45km + 3km extra gevolgd).
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Alle 1406 ( officiele) deelnemers bedankt, ook voor jullie zowel positieve als een beetje negatieve commentaren; Wij zullen voor de volgende jaren zeker rekening houden met jullie opmerkingen om alzo een nog betere organisatie te kunnen aanbieden. Ook aan de deelnemers zonder inschrijving, moesten blijkbaar beetje te lang aanschuiven, er was ook een belgisch kampioen bij, bedankt om de hoop te vergroten.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

nen biker wrote:Ook aan de deelnemers zonder inschrijving, moesten blijkbaar beetje te lang aanschuiven, er was ook een belgisch kampioen bij, bedankt om de hoop te vergroten.
Zoals de burgemeester bij Samson en Gert zegt :

Aan alle betalenden, proficiat. Aan alle niet betalenden, ook proficiat!

Als ze sportief waren zouden ze achteraf nog komen betalen zijn, maar waarschijnlijk moesten ze 'op tijd' thuis zijn [-(

Image
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Filmke:

" onclick="window.open(this.href);return false;
joe colombo
Mountainbiker

Post by joe colombo »

Zondag De 45km gereden. Ondanks de regen een fantastisch parcours. Op en rond het vliegveld TOP! Klein minpunt was dat de laatste 7-8 km wat aan de saaie kant waren, veel asfalt en naast de snelweg. Eén extra bevoorrading zou welgekomen zijn. Proficiat aan de organisatie, ik kom hier zeker terug!

Image
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

ik heb slechts 1 opmerking en denk ik goed om mee te nemen voor volgend jaar : de letters van het aantal km op de splitsingsborden waren iets te klein om in het voorbij rijden gemakkelijk te zien welke richting je uit moest. Een paar mm groter zou niet slechter zijn. Voor de rest vond ik , en dat is al jaren zo, qua organisatie prima in orde. Het parcours is echt een topper en als we er nog veel reclame voor maken wordt het hier misschien wel filerijden in de toekomst. bedankt aan allen die hier aan mee gewerkt hebben.
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Den jjag wrote:Filmke:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt, mooi filmpje van hoe het echt is op onze tocht.
Post Reply