"Mountainbiken is geen sport."

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
polarbear
Mountainbiker

"Mountainbiken is geen sport."

Post by polarbear »

Deze week in P-magazine weet Eric De Vlaeminck het volgende te zeggen (interview):
"Een tijd geleden dacht de bond dat mountainbiken dé nieuwe sport zou worden en dat veldrijden naar de achtergrond zou verdwijnen. Nu, recreatief wordt er weliswaar massaal gemountainbiket, maar als sport komt het niet van de grond. Logisch ook, want mountainbiken is geen sport. Zie ze maar eens rijden: met die nummerplaten aan hun stuur pakken ze zoveel wind dat ze drie per uur trager rijden. En dan die veel te lompe banden... Nee, er zit niks in het mountainbiken."
:bounce:

Ze zullen het nooit begrijpen?
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Mss in zijn gat gebeten dat veldrijden geen olympische sport is en mountainbiken wel :lol: :lol:
nigel
Mountainbiker

Re: "Mountainbiken is geen sport."

Post by nigel »

polarbear wrote:Eric De Vlaeminck
Hoeft er nog commentaar bij?
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:roll: Is da die met zen zimbabwanen??
:drunk:
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Wat die plaat betreft heeft hem natuurlijk wel een punt :wink:
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

nee das roger ;)
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Getverrr :evil: :evil:
Heeft die eigenlijk zelf al eens 2 uur op het parcours van Houffallize gereden? Dan zou ie wel anders praten
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Joriz wrote:nee das roger ;)
Tis ook ne Vlaemink hé :drunk:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

komaan zeg gasten, laat je toch nie opjagen door Eric Devlaeminck ( het is mss wel de bedoeling) hij lokt iedereen maar ook iedereen uit zijn kot om reactie te hebben om de gasten beter te doen rijden, zie Wellens, en anderen.
hij schopt tegen iemand zijn schenen, zodat die zo woest wordt tot hij de wereld verslaat, begrijp je :wink:
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

focus_wrc wrote:...laat je toch nie opjagen door Eric Devlaeminck...
Ik sluit me hier volledig bij aan. Als men onderling al begint met slijk te werpen, ik bedoel binnen het wielrennen, begrijp ik deze nutteloze uitspraak van Devlaeminck niet. Het valt me trouwens op dat die man de laatste weken (en misschien wel langer) de vreemdste uitspraken doet. Vorig jaar is hij goeie vriendjes met Wellens maar door laatstgenoemde zijn slecht seizoen heeft die al meerdere vegen uit de pan gekregen. Vandaag lees ik in de gazet (van A'pen); "Eindelijk heeft Nijs naar me geluisterd." Begrijpen wie, begrijpe kan. Ten eerste wist ik niet dat Nijs en Devlaeminck zo close waren en Nijs heeft toch MTB-plannen...
Post Reply