Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
massiboy
Mountainbiker

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Post by massiboy »

ik ga wel met de auto daarheen en maken er een hele dag van de dames gaan daar shoppen en naar zee
Beardie
Mountainbiker

Post by Beardie »

Morgenvroeg vertrek ik met mijne kameraad voor 1 week naar Roses.Ga al verschillende jaren in de zomervakantie naar daar en neem ik de racefiets mee.Nu gaat de mtb ook mee.Heeft er iemand leuke gps-routes voor te rijden in de buurt van Roses en omstreken.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

nog één week en we kunnen er weer aan beginnen :-D
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

nog 11 dagen en we zijn er ook
whaleshark
Mountainbiker
Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Post by whaleshark »

Beardie wrote:Morgenvroeg vertrek ik met mijne kameraad voor 1 week naar Roses.Ga al verschillende jaren in de zomervakantie naar daar en neem ik de racefiets mee.Nu gaat de mtb ook mee.Heeft er iemand leuke gps-routes voor te rijden in de buurt van Roses en omstreken.

Ik ga regelmatig naar daar , om te gaan duiken in de baai van Rosas... Ik heb er evenwel nog niet geMTB't...heb je daar mooie MTB paden gevonden?
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Je hebt daar heel mooie routes. Het bos naast Calonge juist naast Playa daro heeft fantastische MTB routes. Ga even langs de toeristische dienst en zorg dat je altijd naar Fitor rijd. Vandaarboven vertrekken er heel wat routes.

groetjes

Kenny
univega
Mountainbiker

Post by univega »

KDR wrote:Je hebt daar heel mooie routes. Het bos naast Calonge juist naast Playa daro heeft fantastische MTB routes. Ga even langs de toeristische dienst en zorg dat je altijd naar Fitor rijd. Vandaarboven vertrekken er heel wat routes.

groetjes

Kenny
Je mag zeker niet de fout maken om altijd naar Fitor te rijden, je kan beter afwisselen met de pedralta en masnou dan heb je telkens andere ondergrond en andere paden, veel meer afwisseling en dat maakt het boeiender.
jkeverh
Mountainbiker
Location: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Post by jkeverh »

FITOR :drunk: =P~ =P~

idd altijd moet ni en als je kan het binnenland eens intrekken hé Univega :wink:
toeme dat was toch een ferm tochtje :-)
univega
Mountainbiker

Post by univega »

jkeverh wrote:FITOR :drunk: =P~ =P~

idd altijd moet ni en als je kan het binnenland eens intrekken hé Univega :wink:
toeme dat was toch een ferm tochtje :-)
Inderdaad, het stuwmeer blijft voor mij een mooie trip, maar begin je al maar voor te bereiden op de volgende uitdaging: Puigmal-Nuria :drunk:
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

hoi univega heb je van die ritten soms een gps trax wij zijn er ook elk jaar de mas nou is ons heel goed bekend fitor ook ga soms naar l'escala daar met begeleiding van natursport l'escala prachtig ook

alvast bedankt
Post Reply