No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: No Tubes Informatie en ervaringen
Post by madskatingcow »
Als het daadwerkelijk UST velgen zijn zoals hieronder, ligt de oorzaak bij een slechtafdichtend ventiel langs de binnenzijde. Hierdoor kan er latex /lucht in de holle velg terecht komen en ontsnappen via de spaakgaten.

Heb je alle onderdelen van het ventiel gemonteerd zoals hier ? Bedekt de voet het ventielgat volledig ?

Eventueel monteer je de NoTubes Universal Valves

Heb je alle onderdelen van het ventiel gemonteerd zoals hier ? Bedekt de voet het ventielgat volledig ?

Eventueel monteer je de NoTubes Universal Valves

Hoe lang precies weet ik niet, maar goed afgesloten bewaar ik de literfles toch wel een jaar. Ik merk wel dat de nieuwe dop van de 475ml fles (dop met schenkopening ipv de simpele afgesloten dop van vroeger) niet luchtdicht is. Bij het schudden met de fles kwam er al melk uit. Deze eraf gehaald en de oude dop gemonteerd om te voorkomen dat het uitdroogt.
Mmm, De mijne staat toch al wel een paar jaar in mn garage... Zal maar nieuw fleske kopen dan...
Weet er iemand welke breedte yellowtape ik voor crest'en best koop? 21 of 25mm?
De mijne staat er max een jaar omdat hij daarna op is. Het kan dus best dat hij langer goed blijft.Swannie wrote:Mmm, De mijne staat toch al wel een paar jaar in mn garage... Zal maar nieuw fleske kopen dan...
Voor crest kan alle 2. Ik zou 25 pakken want dan zit de tape nog wat onder je band en tape je net wat makkelijker omdat je velg ook ongeveer zo breed is.