10-01-2016 - TT Tessenderlo - Fietspromo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Frankske73
- Mountainbiker
Re: 10-01-2016 - TT Tessenderlo - Fietspromo
Post by Frankske73 »
Toffe, pittige zondag vm. Parcours lag er voor mij beter dan verwacht bij, het weer was op de afspraak. In totaal 60km (thuis - 40 - sponsor). Dikke merci
en tot de volgende!
-
peter.janssens
- Mountainbiker
Post by peter.janssens »
Mooie tocht! Persoonlijk is Tessenderlo een ontdekking. Veel natuur, weinig verbindingswegen.
Dank aan de organisatie.
Dank aan de organisatie.
Vandaag een best zwaar toerke gereden, daar in Looi... Het nieuwe technische stukske aan de Rodeberg was echt de moeite..
Wel sjans dat er niet teveel volk was, want anders hadden we dat gegarandeerd helemaal te voet mogen doen. Het is misschien interessant daar toch een moeilijk/makkelijk splitsing te voorzien ?
Verder waren er nog wat toffe nieuwe stukken in, de klim naar dieje molen in het begin bijvoorbeeld was al direct ne serieuze kuitenbuiter.
Enige verbeterpuntjes :
- bij de bikebewaking werden de bikes blijkbaar 'ergens' gezet binnen de nadars. Gevolg was dat die natuurlijk niet vlot gevonden werd bij het afhalen. Wij zijn zelf onze bike mee aan't zoeken geweest van buiten de stalling. Weer sjans dat het niet te druk was of dat had daar nogal een aanschuiven geweest...
- De 30 km waren er volgens mij bijna 36.. Niet dat ik dat erg vond, verre van... Maar waarom wordt dat dan ook niet zo aangekondigd ? Ik kan me inbeelden dat er bikers zijn die zich wel verslikken in die 6 extra km...
In ieder geval nen leuke voormiddag gehad met een goeie 90 km op den teller...
Tot de volgende !
Verder waren er nog wat toffe nieuwe stukken in, de klim naar dieje molen in het begin bijvoorbeeld was al direct ne serieuze kuitenbuiter.
Enige verbeterpuntjes :
- bij de bikebewaking werden de bikes blijkbaar 'ergens' gezet binnen de nadars. Gevolg was dat die natuurlijk niet vlot gevonden werd bij het afhalen. Wij zijn zelf onze bike mee aan't zoeken geweest van buiten de stalling. Weer sjans dat het niet te druk was of dat had daar nogal een aanschuiven geweest...
- De 30 km waren er volgens mij bijna 36.. Niet dat ik dat erg vond, verre van... Maar waarom wordt dat dan ook niet zo aangekondigd ? Ik kan me inbeelden dat er bikers zijn die zich wel verslikken in die 6 extra km...
In ieder geval nen leuke voormiddag gehad met een goeie 90 km op den teller...
Het blijft een mooie tocht, zeker de extra lus van de 40 door Gerhagen was top.
Buiten de achterkant van de Rodenberg, viel de modder al bij al nogal mee.
Maar kon er nu echt geen wafelke of stukske peperkoek vanaf ?? In den Aldi koop je met 50€ peperkoek voor 300 man.
Buiten de achterkant van de Rodenberg, viel de modder al bij al nogal mee.
Maar kon er nu echt geen wafelke of stukske peperkoek vanaf ?? In den Aldi koop je met 50€ peperkoek voor 300 man.
-
mennik
- Mountainbiker
Na de reactie eerder in dit topic toch met wat twijfel afgezakt.
Maar dat gevoel was volledig onterecht!
Prachtige TT! Zwaar begin (Rodenberg) en prachtig stuk door Gerhaegen.
Hier enkele impressies: " onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat gevoel was volledig onterecht!
Prachtige TT! Zwaar begin (Rodenberg) en prachtig stuk door Gerhaegen.
Hier enkele impressies: " onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by mennik on Mon 11 Jan 2016 13:21, edited 1 time in total.
Ergens iets misgelopen bij de hoeveelheid koeken. Vervelend voor de clubleden aan de bevoorrading, maar des te meer voor de rijders.
Excuses hiervoor.
Jullie waren met ongeveer 800 rijders op deze prachtig zonnige ochtend. Bedankt allemaal.
Excuses hiervoor.
Jullie waren met ongeveer 800 rijders op deze prachtig zonnige ochtend. Bedankt allemaal.
-
Faktory1984
- Mountainbiker
Post by Faktory1984 »
Mooie tocht!! Redelijk zwaar maar dat mag! 
Met een delegatie van ons clubke ook geweest de Rode Berg in het begin maakt de tocht er zeker niet gemakkelijker op.
Spijtig dat ze bij Fietspromo op zondag 2 tochten zetten die maar op nauwelijks 20km van elkaar doorgaan.
Dit heeft toch wel een vloed gehad op het aantal bikers.
Spijtig dat ze bij Fietspromo op zondag 2 tochten zetten die maar op nauwelijks 20km van elkaar doorgaan.
Dit heeft toch wel een vloed gehad op het aantal bikers.