Heeft er iemand daar al wielen gekocht? Deze lijken mij ideaal (maar zijn momenteel jammer genoeg niet leverbaar) maar weet niet of ze daar goed gespaakt zijn.
http://www.bike-discount.de/en/buy/dt-s ... wg_id-8821" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Thomas
online shop Bike-Discount
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Thomas Van Gorp
- Mountainbiker
Re: online shop Bike-Discount
Dat setje heb ik daar vorig jaar gekocht voor mijn vriendinThomas Van Gorp wrote:Heeft er iemand daar al wielen gekocht? Deze lijken mij ideaal (maar zijn momenteel jammer genoeg niet leverbaar) maar weet niet of ze daar goed gespaakt zijn.
http://www.bike-discount.de/en/buy/dt-s ... wg_id-8821" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Thomas
Tot heden zeer tevreden over deze zeer zeer lichte set
Opgelet, de wielen hebben een rijdersgewicht limiet!
- Thomas Van Gorp
- Mountainbiker
Post by Thomas Van Gorp »
Om aan het max rijdersgewicht te komen mag ik mij deze kerst serieus laten gaan 
Ik gisteren voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Ben wss te veel verwend door Bol.com en aanverwanten die dag erna al leveren. Heb vandaag nog geen bevestiging van versturen
Maar het is nu ook niet zo heel dringend, tenzij zondag mijn ketting breekt
Free_ltd wrote:Ik gisteren voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Ben wss te veel verwend door Bol.com en aanverwanten die dag erna al leveren. Heb vandaag nog geen bevestiging van versturen![]()
Heb ook dinsdag besteld en nog geen bevestiging van versturen.
Op de site staat dat het 2 dagen kan duren eer ze verzenden daar ze met hun jaarlijkse inventaris bezig zijn.
Anders altijd 2 dagen na bestellen ontvangen.
- triumph_st
- Mountainbiker
- Location: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Post by triumph_st »
Normaliter zijn ze iets sneller met verzenden dan bike24.com.
Wat ik echter vaststel is dat ze bij bike-discount meer items uit 'grote verpakkingen' herverpakken ipv in de originele verpakking. Bijvoorbeeld twee remblokken en de veer zitten in een plastik zakje met hun barcode op geplakt. Bij bike24 krijg je ze mooi in de originele Shimano verpakking.
Meestal is bike-discount een fractie beterkoop en dat zal wel de reden zijn.
Geen probleem voor mij zolang het originele (hopelijk geen namaak) onderdelen zijn en er geen handleiding bij nodig is.
Wat ik echter vaststel is dat ze bij bike-discount meer items uit 'grote verpakkingen' herverpakken ipv in de originele verpakking. Bijvoorbeeld twee remblokken en de veer zitten in een plastik zakje met hun barcode op geplakt. Bij bike24 krijg je ze mooi in de originele Shimano verpakking.
Meestal is bike-discount een fractie beterkoop en dat zal wel de reden zijn.
Geen probleem voor mij zolang het originele (hopelijk geen namaak) onderdelen zijn en er geen handleiding bij nodig is.
- Tonto
- Mountainbiker
- Location: SPECI Camber Expert Carbon 29 2014 / SPECI Crux Sport E5 2016 / SPECI Stumpjumper Expert FSR 2016
Even mijn berichtje hier plaatsen, ik had niet gezien dat er al een topic was over Bike Discount! Bij deze!
Ik bestel al sinds een paar jaar bij BD, altijd de scherpste prijs ( ongeveer toch ) snelle levering en goede producten, ik heb er zelfs al een fiets besteld! Ik had opgemerkt als je aan lang aan het zoeken bent op hun website de prijzen in een maal duurder worden!!! Gisteren aan het surfen met de IPad bij BD en plotseling weer alle prijzen een stukje duurder, snel de PC opgezet en inderdaad daar waren de prijzen ettelijke Euro's goedkoper! straf hé
Dus ik zet wat spullen in mijn winkelmandje, prijzen blijven hetzelfde, ik log in op mijn account en als een wonder komt er zo maar uit het niets 9€ bij mijn rekening!! En inderdaad alle spullen waren een paar euro duurder geworden!!
Heeft iemand dit ook al opgemerkt en wat kan de verklaring zijn??
Ik ben van plan maandag eens telefonisch om uitleg te vragen in mein besten Deutschen Sprache!
Ik vind het toch wel straf zunne!
Ik bestel al sinds een paar jaar bij BD, altijd de scherpste prijs ( ongeveer toch ) snelle levering en goede producten, ik heb er zelfs al een fiets besteld! Ik had opgemerkt als je aan lang aan het zoeken bent op hun website de prijzen in een maal duurder worden!!! Gisteren aan het surfen met de IPad bij BD en plotseling weer alle prijzen een stukje duurder, snel de PC opgezet en inderdaad daar waren de prijzen ettelijke Euro's goedkoper! straf hé
Dus ik zet wat spullen in mijn winkelmandje, prijzen blijven hetzelfde, ik log in op mijn account en als een wonder komt er zo maar uit het niets 9€ bij mijn rekening!! En inderdaad alle spullen waren een paar euro duurder geworden!!
Ik ben van plan maandag eens telefonisch om uitleg te vragen in mein besten Deutschen Sprache!
- buffaloyann
- Mountainbiker
Post by buffaloyann »
Is mogelijks verschil in btw. Als je nr de website gaat, staat deze niet noodzakelijk op België. Als je ingelogd bent wel (BD weet dan adhv je adres dat je in België woont).Tonto wrote: Dus ik zet wat spullen in mijn winkelmandje, prijzen blijven hetzelfde, ik log in op mijn account en als een wonder komt er zo maar uit het niets 9€ bij mijn rekening!! En inderdaad alle spullen waren een paar euro duurder geworden!!
Van de btw zou kunnen, maar kan zijn dat deze webshop al gebruik maakt van het systeem uit onderstaande link en doordat hij telkens van toestel wisselt een ander gedrag gedetecteerd wordt.
http://www.radartv.nl/mobiel/columns/ar ... consument/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.radartv.nl/mobiel/columns/ar ... consument/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is gewoon verschil in btw.
Als je in het buitenland koopt dien je btw op te leggen tot 21%.
bvb in Duitsland is de btw op fietsmateriaal 19%, dus 2% btw op te leggen.
Wanneer je op hun site niet ingelogd bent wordt er verondersteld dat je van Duitsland bent...
Eenmaal ingelogd worden de prijzen aangepast volgens btw in het land van herkomst.
Als ik het goed heb is deze regel actief sedert begin 2015.
Als je in het buitenland koopt dien je btw op te leggen tot 21%.
bvb in Duitsland is de btw op fietsmateriaal 19%, dus 2% btw op te leggen.
Wanneer je op hun site niet ingelogd bent wordt er verondersteld dat je van Duitsland bent...
Eenmaal ingelogd worden de prijzen aangepast volgens btw in het land van herkomst.
Als ik het goed heb is deze regel actief sedert begin 2015.
Tonto wrote:Even mijn berichtje hier plaatsen, ik had niet gezien dat er al een topic was over Bike Discount! Bij deze!
Ik bestel al sinds een paar jaar bij BD, altijd de scherpste prijs ( ongeveer toch ) snelle levering en goede producten, ik heb er zelfs al een fiets besteld! Ik had opgemerkt als je aan lang aan het zoeken bent op hun website de prijzen in een maal duurder worden!!! Gisteren aan het surfen met de IPad bij BD en plotseling weer alle prijzen een stukje duurder, snel de PC opgezet en inderdaad daar waren de prijzen ettelijke Euro's goedkoper! straf hé![]()
![]()