02.01.2016-Zottegem-14e VTT Jan de Lichte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Re: 02.01.2016-Zottegem-14e VTT Jan de Lichte

Post by Magi »

Wij ook met ons twee afgezakt naar Zottegem,
vlot ingeschreven,parcours lag er geweldig bij
trouwens een goed bepijld en afwisselend parcours, echt van genoten :bounce: :bounce: =D>
de bevoorrading prima, alles was er voldoende,
goeie douches, mensen die hun kledij denken te moeten wassen in douche...not done,
doe dat thuis, spaart een hoop modder uit en is proper voor je collega fietser, dit terzijde,
hotdog smaakte evenals de tongerlo,
iedereen van de organisatie bedankt,
je moet het maar doen!
tot de volgende
Louis en zijn maatje
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik ben content dat ik hier gestart ben. Het werd echt een leuke voormiddag. De paadjes lagen zoals ze in de winter horen te liggen : nat, vuil,vol plassen en glibberig. Balanceren op de schuine kanten, bruine zeep afdalingskes njamie. Super. 54 km op de teller was genoeg. Prima organisatie.
unitas
Mountainbiker

Post by unitas »

moorken wrote:eerste keer zelf aanwezig op deze rit, en ik ben al zeker dat ik er volgend jaar terug zal bijzijn! Niet van de poes die rit, de GPS gaf 400hm aan, maar het leken er mij meer te zijn? Hoeveel hadden jullie er? ik heb ondertussen ook nog een korte montage van 2 minuten samengestoempt met een kort overzicht van de leukste ploeterstroken: " onclick="window.open(this.href);return false;
tom wel al 2016 he - zie titel filmpke

u tegengekomenen op de top in grotenberge net na de start
Willy_
Mountainbiker

Post by Willy_ »

Ondanks een te hoge bandenspanning en een slechte achterband (ik had het zo modderig niet verwacht) was dit een zeer aangename tocht. Voldoende afwisseling en ook de bevoorrading was mijns inziens meer dan voldoende-al hadden het er misschien 2 mogen zijn-.

=D> voor de organisatie!
Prospeer
Mountainbiker

Post by Prospeer »

Eerste 10 km vond ik niet OK. Het stukje aan den Duivelsvoetstap en de modderbrij aan de hondenschool waren echt 'van den hond'! [-(
Heb er serieus over gedacht om terug naar huis te rijden, want ik vond t gewoon niet plezant. Voor volgende editie mss overwegen om voor dat stuk een alternatief uit te dokteren aub. Dan steek ik ook iets anders dan Racing Ralph als voorband, deal? 8-[

Vanwege het weer toch beslist om verder te rijden en... ben positief verrast door het verdere parcours.
Enkele heel leuke berijdbare baantjes, technische stukjes en voor mij onbekende stukken te Balegem, alsook het slotakkoord in St-Goriks, Erwetegem etc dat erg pittig was (leuk!) :-D

Fietsje kon ik heel gemakkelijk en zonder lang wachten afspuiten met meer dan genoeg druk, dit was top.

Jullie zitten nu op een prachtige locatie, mss overwegen om volgend jaar een bewaakte fietsparking te openen?
Want dan kan ik met een gerust gemoed het hot-dog bonnetje inleveren en iets van drank consumeren. Nu heb ik het op zak gehouden en ben terug naar huis gefietst...
Post Reply