Maar hoe is de rest van de tocht (veel singletracks, ...)?
03/01/2016 Beverlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TrailRider
- Mountainbiker
Re: 03/01/2016 Beverlo
Post by TrailRider »
Veel aandacht voor de terril in dit topic. Begrijpelijk ook
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Voor mij te veel modder om van deze TT echt te kunnen genieten. Heb zelfs gepeterd, voortijdig de uitgang gekozen, na de eerste lus op de terril en dat is niet van mijn gewoonte. Dit neemt niet weg dat ik er volgend jaar opnieuw zal staan. Dit is er eentje om te herhalen, graag ietsje minder vettig.
Het is duidelijk dat jullie sponsor een fietsenwinkel is.
Dat stuk naast die beek, sorry da's not done !
En dan morgen weer allemaal klagen over de slechte staat van de fietspaden ; hebben jullie dat fietspad gezien op de weg na de beek ? Hoop dat daar geen bommake of kind gevallen is met al die modder.
En dan morgen weer allemaal klagen over de slechte staat van de fietspaden ; hebben jullie dat fietspad gezien op de weg na de beek ? Hoop dat daar geen bommake of kind gevallen is met al die modder.
-
Flappy1983
- Mountainbiker
- Location: Kona Honzo CR (2020) & Kona HeiHei Trail Deluxe (2016)
Post by Flappy1983 »
Idd "Biestie1". Het wegdek na de beek was serieus vervuild. Ik geef je volkomen gelijk. De lus op de Klitsberg mocht er bij dit weer er ook uit. Ik had hier totaal geen plezier in. Elke klim halverwege afstappen om dan te voet verder klauteren.
Amai, zeer kort door de bocht met weinig respect voor een organiserende club...Biestie1 wrote:Het is duidelijk dat jullie sponsor een fietsenwinkel is.
Dat stuk naast die beek, sorry da's not done !
![]()
Dat het heel de nacht geregend heeft is op het moment dat je het parcours moet indienen niet in te calculeren. Tenzij ze alle risicozones mijden en er dus weer teveel km's over den harde gaan. Hebde weer van die nirkers die klagen dat het te weinig off-road is...
Als ge problemen hebt met vallende bomma's omdat ge zelf de modder op de fietspaden brengt, moet je doen zoals ik : ik ben m'n km's -weliswaar tot mijn spijt- op de baan gaan rijden omdat ik wist dat het ne vettige boel ging zijn en ik altijd aan bomma's, kids en andere risicogroepen denk...
den terril was vettig maar heb er van genoten:maakt mijn dag toch geslaagd
alle 4 lussen gereden ;eerste lus af en toe wel moeten afstappen
de 4de 2keer net voor de draai te vermoeid
afdalingen super,had mijn bande wel zeer plat gezet
roc-garden leek me te gevaarlijk met dit weer,zal voor een drogere rit worden,ga het toch eens aandurven
alle 4 lussen gereden ;eerste lus af en toe wel moeten afstappen
de 4de 2keer net voor de draai te vermoeid
afdalingen super,had mijn bande wel zeer plat gezet
roc-garden leek me te gevaarlijk met dit weer,zal voor een drogere rit worden,ga het toch eens aandurven
Dank aan de ongeveer 1300 starters die de modder getrotseerd hebben! Parcours lag er inderdaad op sommige delen vrij vettig bij, maar zoals aangehaald hierboven kunnen we na een nacht pletsende regen 's morgensvroeg het parcours niet meer veranderen
. Voor de liefhebbers: onze tocht van 2017 is niet op 1 januari volgend jaar, maar wordt naar voren geschoven naar 30 oktober 2016!
- HIM-250
- Mountainbiker
Die regen één nacht voor de TT kan de organisatie weinig aan doen.
Ik vond het een super tochtje, eens iets anders dan over veldwegen fietsen, nog eens echt mtb'en.
Maar het lag er wel zwaar bij, dat moet ik toegeven, de gemiddelde snelheid lag vrij laag.
Ik vond het een super tochtje, eens iets anders dan over veldwegen fietsen, nog eens echt mtb'en.
Maar het lag er wel zwaar bij, dat moet ik toegeven, de gemiddelde snelheid lag vrij laag.
Dat kan er gemakkelijk uit gelaten worden.Biestie1 wrote:Dat stuk naast die beek, sorry da's not done !
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Weet je. Telkens ik door die modder ploeg, denk ik aan het amusementsgehalte en wat me dat allemaal gaat kosten. Mogelijk alternatief is gewoon in bed blijven en samen naar de Zevende Dag kijken op TV1. De cross in de namiddag ook nog even mee pikken.Waarom niet? Veel mensen kicken daar op. Dinsdag sta ik in de fietsenwinkel, ketting, cassette, moet worden vervangen. Ik kan me die kosten, gelukkig, nog veroorloven. Daarom hou ik er niet van om te zeuren over de staat van het parcours. Ik voel me gelukkig omdat ik zelf die keuze nog kan maken en prijs de clubs die er bijna een jaar moeten over doen om een TT in elkaar te fixen. En vooral, ik heb al die jaren MTB heel wat toffe mensen leren kennen en daar heeft modder of asfalt niks mee te maken.