en als ge dan zoals ik in totaal een 7 uur onderweg bent
dan zit ginder al iedereen aan tafel
Groot gelijk, Renaat. Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.renaat wrote:allé dan, dan zijn jullie sterke beren zeker :D
ik heb fysiek, maar ik weet toch dat ik zou afzien, kijkend naar het landschap of niet...
Hoe goed dat ge ook denkt dat ge bezig zijt, er zijn er altijd die een pak beter zijn.zoate wrote:Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.renaat wrote:allé dan, dan zijn jullie sterke beren zeker :D
ik heb fysiek, maar ik weet toch dat ik zou afzien, kijkend naar het landschap of niet...
ja dan ben ik ook een zeveraar zekerzoate wrote:Groot gelijk, Renaat. Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.renaat wrote:allé dan, dan zijn jullie sterke beren zeker :D