LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

inderdaad, den eerste dag start om 1100uur
en als ge dan zoals ik in totaal een 7 uur onderweg bent
dan zit ginder al iedereen aan tafel :cry:
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Beny wrote:inderdaad, den eerste dag start om 1100uur
en als ge dan zoals ik in totaal een 7 uur onderweg bent
dan zit ginder al iedereen aan tafel :cry:
Mag ik je dan gezelschap houden aan tafel?
't wordt mijn eerste LCMT en ik zal er veel tijd voor nodig hebben zulle!
renaat
Mountainbiker
Location: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Post by renaat »

homeboy wrote:Ik ben ook ingeschreven. :D
De LCMT zou de ideale voorbereiding moeten zijn op de rest van het marathonseizoen.

amaai, noemt gij dat een voorbereiding :-? :-? :-?
homeboy
Mountainbiker

Post by homeboy »

renaat wrote: amaai, noemt gij dat een voorbereiding :-? :-? :-?
Yep, gewoon rustig rijden en genieten van het landschap. :wink:
Ik doe de chrono niet mee, de maanden na de LCMT zijn er nog genoeg chrono's en marathons.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

renaat wrote:
homeboy wrote:Ik ben ook ingeschreven. :D
De LCMT zou de ideale voorbereiding moeten zijn op de rest van het marathonseizoen.

amaai, noemt gij dat een voorbereiding :-? :-? :-?
ikke ook
renaat
Mountainbiker
Location: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Post by renaat »

allé dan, dan zijn jullie sterke beren zeker :D
ik heb fysiek, maar ik weet toch dat ik zou afzien, kijkend naar het landschap of niet...
zoate
Mountainbiker

Post by zoate »

renaat wrote:allé dan, dan zijn jullie sterke beren zeker :D
ik heb fysiek, maar ik weet toch dat ik zou afzien, kijkend naar het landschap of niet...
Groot gelijk, Renaat. Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Lees mijn verslag nog eens. En bekijk de polar uitdraaien eens die erbij horen , in het midden staat de gemiddelde hartslag.
Ik heb nergens tijdens die LCMT het gevoel gehad dat ik een zware inspanning aan het leveren was. Enkel tijdens de chrono's heb ik eens doorgereden, de rest was cruisen en genieten.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

zoate wrote:
Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.
Hoe goed dat ge ook denkt dat ge bezig zijt, er zijn er altijd die een pak beter zijn.
Dat heb ik ook moeten leren. Ik begin nu nog maar pas "deftig" te trainen en als ge ziet wat "juist" trainen kan opbrengen, dan begrijpte dat een beke... :-?
Joybiker
Mountainbiker

LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Post by Joybiker »

zoate wrote:
Groot gelijk, Renaat. Heb ook nog LCMT meegereden en kan me niet voorstellen dat je die rustig op 't gemakske kan uitrijden. Het is en blijft toch afzien om 4 dagen à 100 kms/dag uit te rijden, om het even het sterk je bent. Wie het tegendeel beweert, is in mijn ogen een zeveraar.
ja dan ben ik ook een zeveraar zeker :oops: Als je denkt dat de LCMT zwaar is wa zijn die buitenlandse 8daagse dan niet........
Post Reply